במכבי פ"ת מבינים: "נגזר עלינו להיאבק על הירידה עד הסוף"

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

אכזבה קשה לאחר ההפסד לנתניה. לוזון ניסה לעודד: "תרימו את הראש, בשבוע הבא יש משחק חדש". גיגי זעם בחדר ההלבשה על הקריאות נגדו: "יודע מאיפה זה מגיע". משחק אימון ייערך היום מול כפר קאסם. ברוסו צפוי לעזוב

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי פ"ת בעקבות התבוסה אמש (ראשון) 4:1 למכבי נתניה. אם היה מי שפינטז במלאבס על ניצחון שיעזור לקבוצה לברוח מהתחתית ולהישאר עם סיכוי קטן להגיע לפלייאוף העליון, המשחק באצטדיון המושבה ניפץ את כל התקוות והוביל לכך שהפער מהקו האדום עומד על ארבע נקודות בלבד.

המאמן גיא לוזון ניסה בסיום להרים את השחקנים כשנכנס לחדר ההלבשה ואמר: "תרימו את הראש, יש משחק חדש בשבוע הבא". למרות זאת, האווירה בחדר ההלבשה לא הייתה טובה ורגועה. השוער צחי גיגי, שזכה לגידופים מהקהל, נראה עצבני ואמר לשחקנים: "אני יודע מאיפה זה מגיע, צריך לעשות לזה סוף וזה יקרה". זה לא סוד שמערכת היחסים בין השוער לקהל לא טובה כאשר קומץ בקהל העביר ביקורת גם בסיום המשחק.

"חזרנו למאבקי הירידה" השלימו בפ"ת עם המציאות. "אנחנו נראים לא טוב וכנראה שנגזר עלינו להיאבק עד הסוף. אנחנו לא מספיק טובים ואי אפשר לשקר. קיבלנו גולים של נאיביות גמורה. חבל, כי אם היינו מנצחים היינו מקבלים קצת אוויר. מה שחסר לנו עכשיו זו מכבי תל אביב".

לוזון עצמו ניסה בסיום לשמור על איפוק וכמו כן התייחס לשינויים בהרכב והוצאתם של גידי קאניוק ותאי בריבו, מהשחקנים היותר דומיננטים השנה בקבוצה: "אני שלם עם ההרכב שפתחנו. עשינו פתיחה טובה. מנזלה פתח את המשחק בצורה טובה מאוד ובהמשך נחלש כמו כל הקבוצה. אנחנו לא בוחנים קבוצה לפי ההרכב או המחליפים. כקבוצה מנצחים וכקבוצה מפסידים.


ניסה לשמור על איפוק. גיא לוזון (דני מרון)

"לא עשינו מסיבות אליפות אחרי ניצחונות ואנחנו לא באבל אחרי ההפסד הזה. נסיק מסקנות. אני אימנתי גם קבוצות בתחתית. מכבי ת"א? אין טוב ולא טוב. זה עוד משחק שצריך לעשות את המקסימום כדי לקחת את הנקודות. אי אפשר לוותר על אף משחק מראש".

"אולי גיא היה איתנו קצת יותר משוחרר השבוע והוא צריך לחזור להיות קשה יותר כמו לפני סכנין וק"ש. אולי רק ככה אנחנו נפסיק להיות נאיביים ושחקנים יבינו את המצב", הודו שחקנים.

היום יערכו השחקנים המחליפים משחק אימון מול שמשון כפר קאסם ממרכז ליגה א', משחק אשר ייערך במתחם האימונים של הקבוצה. מהמפגש בשבת ייעדר המגן השמאלי גל שיש, שירצה עונש בשל צבירת כרטיסים צהובים.

בעניין אחר: למרות שהוקפא עם תום מועד חלון ההעברות, לספורט1 נודע שהקשר דידייה ברוסו עשוי בכל זאת לעזוב את פ"ת כאשר בשבוע האחרון נעשים ניסיונות למצוא לו קבוצה, עם דגש על הליגה הרומנית והליגה הפולנית, ליגות בהן חלון ההעברות עדיין פתוח.


ניסיונות למצוא לו קבוצה. ברוסו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי