אביטן זעם על שחקני הפועל חדרה, שיחה קשה צפויה להיערך

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

אווירה קשה במועדון אחרי ה-3:1 למכבי חיפה, גורם בכיר: "משחק ההגנה מזכיר קבוצת תחתית". אג'ידה צפוי לשוב לשער נגד באר שבע, המאמן התייחס לסאגת השוערים: "לוקחים בחשבון את הטעויות, אוסטין הוא השוער הראשון"

(גודל טקסט)

אווירה קשה בהפועל חדרה הבוקר (שני) בעקבות ההפסד 3:1 בסמי עופר למכבי חיפה. במועדון היו מעודדים מדקות רבות במהלך המחצית השנייה במהלכה הצליחו להגיע ללא מעט מצבים, אך באותה נשימה הביעו חשש גדול ממשחק ההגנה.

"משחק ההגנה שלנו מזכיר קבוצת תחתית", הסביר בדאגה גורם בכיר בחדרה. "ספגנו 11 שערים בארבע משחקים, זו כמות בלתי נתפסת. האשמה היא לא רק על שחקני ההגנה, אלא על משחק ההגנה שלנו". גם ניסו אביטן זעם על כך וצפוי לערוך שיחה הקשה עם השחקנים.

בנוסף, בחדרה מקווים לשים סוף לנושא השוער. למרות שעדי טבנצ'יק לא היה אשם ישיר באף שער שספג, בקבוצה מצפים בקוצר רוחו לחזרתו של אוסטין אג'ידה שצפוי לעמוד בין הקורות במשחק החשוב נגד הפועל באר שבע במחזור הקרוב. אביטן: "יש לנו ארבעה שוערים בסגל, כאשר אוסטין הוא הראשון ואחריו יש עוד שלושה מוכשרים. כששוער צעיר עולה לשחק, אנחנו לוקחים את הטעויות בחשבון".


לא אשם בשערים. טבצ'ניק הצעיר אמש בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

אם לא די בכל הנאמר, חדרה ממשיכה לסבול ממכת פציעות. הבלם דויד מתיאסו סובל מקרע חלקי וכמוהו גם מקסים גרצ'קין. יעקב אבבה הצטרף גם הוא לרשימה לאחר שאמש הובהל לבית החולים בסיום עם חשש לקרע עמוק בידו. שחקן נוסף שנפגע הוא מנשה זלקה, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק נגד באר שבע.

בנושא אחר, השבוע תתכנס ההנהלה החדשה שכוללת 13 חברים בכדי לבחור שלושה מורשי חתימה בהתאחדות לכדורגל ויושב ראש חדש למועדון במקומו של אורן גולן שיהפוך ליועץ מקצועי. יקיר שוורץ צפוי להתמנות ליושב הראש החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי