"כוח ההרתעה של בצ'יראי מתחיל להזכיר את זה שהיה לזהבי"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | דני מרון

בנתניה מרגישים פלייאוף עליון: "אם ב"ש לא תנצח, אפשר להגיד שעלינו". דראפיץ' התרגש והחמיא לקניקובסקי: "ישר חותכים פה שחקנים". שבחים לחלוץ: "בלמים מפחדים ממנו". בקבוצה מתכננים לבנות מגרש אימונים נוסף

(גודל טקסט)

במכבי נתניה מרגישים פלייאוף עליון. הניצחון אמש (ראשון) 1:4 על מכבי פ"ת באצטדיון המושבה קירב את היהלומים מרחק נגיעה מהעפלה כשהפער מהמקום השביעי צמח זמנית לשבע נקודות ובשבוע הבא הקבוצה עשויה להבטיח זאת סופית.

חדר ההלבשה של הקבוצה בסיום הפך למסיבת ריקודים, כשדקות ארוכות השחקנים חגגו ולא מיהרו לצאת לאוטובוס, כשגם בקבוצה הודו לאחר המשחק שהפלייאוף העליון מתקרב: "אפשר להגיד שאנחנו מתקרבים מאוד. מגיע לנו ואם ב"ש לא תנצח את בית"ר, כנראה שנעלה סופית", אמרו במועדון.

בקבוצה קיימת שביעות רצון גם מהשחקנים המחליפים, כאשר יונס מלדה ואיילון ירושלמי פתחו אמש והקבוצה תפקדה באותה הצורה: "אולי התוצאה לא כל כך משקפת את הפערים, אבל אנחנו כן משחקים בדרגה אחת יותר טוב מפ"ת. ראינו שאנחנו שווים גול במושבה ואם נכבוש שער פה גם בגביע, אז כנראה שנעלה שלב".

המאמן סלובודאן דראפיץ' נראה אתמול נרגש מאוד, כאשר גם לפני שריקת הפתיחה, כשהשחקנים מתאספים לבדם בדרך כלל, הוא הצטרף וניסה להטריף אותם וגם במחצית פרגן לשחקנים על המהפך המהיר: "מגיע לנו להיות איפה שאנחנו נמצאים. אני כל כך שמח על הדרך שעשינו מהמחזור הרביעי", אמר דראפיץ' בסיום. "הבאנו שחקנים חדשים ואירגנו את הקבוצה. אני כל כך גאה בצוות שלי, בבעל הבית ובשחקנים. היום אני מאוד נרגש. אנחנו עם 36 נקודות ועשינו צעד לפלייאוף".


ניסה להטריף את השחקנים והצליח. דראפיץ' בשיחה על הדשא לפני הפתיחה (דני מרון)

מי שזכה למחמאות כרגיל היה פאטוס בצ'יראי, שהציג עוד משחק גדול עם צמד, היה אחראי על החלק ההתקפי וסופר כבר תשעה שערי ליגה: "יש לו כבר כוח הרתעה שמתחיל להזכיר את זה שהיה לערן זהבי. בלמים רואים אותנו וכבר מפחדים ממנו".

עם כל הכבוד לבצ'יראי ויש לא מעט, השחקן שאולי מסמל יותר מכל את הדרך שעברה העונה נתניה הוא הקשר גבי קניקובסקי, שהחל את העונה בקול ענות חלושה אך בשבועות האחרונים הפך לאחד השחקנים המרכזיים, כאשר אתמול הוא כבש והיה מעורב בשער נוסף: "בארץ שלנו ישר חותכים שחקנים", התייחס דראפיץ' לקשר. "אנחנו יודעים מה יש לנו ביד ואיזו דרך אנחנו עוברים. כל הפרשנים יגידו פה ויגידו שם. חשוב מה שאנחנו חושבים. עלינו ליגה, פלייאוף עליון. אם אני עובר ומציין את השחקנים, אז אחד אחד היו שחקני לאומית. זה כל כך כיף לראות איך הם גודלים והופכים להיות דומיננטיים".

ניקו אולסק, שאמו הגיעה לצפות במשחקו לראשונה, סיכם: "המשחק לא היה קל. הם קבוצה טובה, אבל שיחקנו טוב ואנחנו יודעים מי אנחנו. שיחקנו מסודר והגענו כמו תמיד למצבים שלנו. ברגע שאנחנו מנצלים אותם, קשה לעצור אותנו".


"בארץ ישר חותכים שחקנים". גבי קניקובסקי (דני מרון)

על העונה הנוכחית לעומת העונה שעברה: "בהחלט היא יכולה להיות עונה טובה יותר. אנחנו לא פחות טובים מהעונה שעברה, אם לא יותר טובים. בגלל העונה שעברה אנשים ציפו מאיתנו השנה לעשות עונה לא פחות טובה והשנה אנחנו נמצאים במקום השלישי ועוד בגביע ואנחנו רוצים ללכת הכי רחוק שאפשר".

על הקרב בגביע מול פ"ת בשבוע הבא: "כשאתה משחק טוב, אתה צובר ביטחון אבל זה יהיה מפגש חדש. אנחנו ראינו מה אנחנו יכולים לעשות נגדם ושאם נשחק את המשחק שלנו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה". על הבטחת המקום בפלייאוף: "אנחנו כמעט שם. זו המטרה שלנו, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד בשביל להבטיח את זה".

בינתיים, ולאחר שנעדר מהמשחק אמש עקב מתיחה בשריר הארבע ראשי, בנתניה מביעים אופטימיות לגבי שיתופו של המגן הימני ויקי כחלון במשחק בשבת מול הפועל ת"א.

בעניין אחר, לספורט1 נודע שבמועדון קיבלו החלטה על בניית מגרש אימונים חדש במתחם, בין מגרשה של קבוצת הבוגרים לקבוצת הנוער. אמנם הדבר עדיין לא קרם עור וגידים, אך המטרה של הבעלים אייל סגל, כחלק מחזונו לשיפור המועדון, היא ההשקעה במחלקת הנוער.


יכולים לנצח כל קבוצה בליגה. שחקני מכבי נתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי