גבריאל תמאש הגיש תלונה במשטרה, מכבי חיפה דורשת להעמידו לדין

מוחמד עוואד, גבריאל תמאש
מוחמד עוואד, גבריאל תמאש | ערן לוף

בעקבות הודעת התגובה של בלם הפועל חיפה, המועדון מהכרמל שיגר מכתב לתובע ההתאחדות. השחקן התלונן בגין הסתה ואיומים, יואב כץ לספורט1: "כוונותיו לא היו רעות, הנושא הזה יצא מפרופורציה"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה הגישה היום (חמישי) בקשה לתובע ההתאחדות ניר רשף, להעמיד לדין את בלמה הרומני של הפועל חיפה, גבריאל תמאש על ההתבטאויות האחרונות בגין הסתה לאלימות/התנהגות בלתי ספורטיבית/הפרת סדר/התנהגות גזענית.


כידוע אתמול בלם הפועל חיפה עורר סערה ברשתות החברתיות כשהעלה פוסט פרובוקטיבי לאינסטגרם, שסחט תגובות ואיומים מצד האוהדים, היום הוציא הודעת תגובה רשמית בה טען ש"שחקני מכבי חיפה עושים פוליטיקה" ודחה את הטענות לכך שהוא גזען. בתגובה מכבי חיפה שיגרה מכתב תביעה להתאחדות לכדורגל ולכלי התקשורת, לשון ההודעה:





 

מאוחר יותר הפרשה לא נרגעה ולספורט1 נודע שתמאש הגיש תלונה במשטרת זבולון בגין הסתה ואיומים שספג לטענתו מאז אירועי הדרבי האחרון. יואב כץ לספורט1: "עוד לא ראיתי את הפוסט, אבל שמעתי עליו. תמאש הוא בחור עם כוונות טובות, אך במקרה הזה הוא כנראה עשה דבר פחות טוב אבל כוונותיו לא היו רעות. אני חושב שצריך להתקדם הלאה כי הנושא הזה יצא מפרופורציה. אני אבדוק את הנושא ואנחנו נקבל החלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי