ברקת: "ב"ש לא למכירה, סומכת על רחמים. התקציב לא יינזק"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | לירון מולדובן

הבעלים סיפרה לרדיו דרום: "מדובר במפעל חיי, משקיעה את נשמתי בקבוצה". על אוגו: "נשב בסוף השנה ונראה מה קורה". בטרנר מצפים לקבל את מיליון היורו מטרבזונספור על וואקמה בשבוע הבא, אחרת תישקל פנייה לפיפ"א

(גודל טקסט)

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת התראיינה לרגל יום האישה הבינלאומי וחזרה על חלק מן הדברים שאמרה ביום שהודיעה על כניסתה לחיים הפוליטיים ובשיחות עם שחקני הקבוצה. "לא נמאס לי", אמרה ברקת לרדיו דרום. "הפועל באר שבע היא מפעל חיי. אני משקיעה בה את נשמתי והיא לא על המדף". בגוף שלישי הוסיפה המדורגת שלישית ברשימת הימין החדש:


"גם אחרי ה-9 באפריל אלונה ברקת היא הבעלים של הפועל באר-שבע". עם זאת, ברקת מודעת להגבלות התקנוניות שבה תיאלץ לפעול אם וכאשר תואר "הח"כית" יוצמד לשמה. במקרה כזה אומרת ברקת: "לא אוכל לנהל בפועל בכלל את הקבוצה ומי שיעשה זאת הוא אסי רחמים – איש מדהים ויד ימיני". על פי ברקת, רחמים יהיה עצמאי לנהל משא ומתן עם שחקנים, במסגרת התקציב. "אני סומכת עליו בעיניים עצומות", אמרה.


לדבריה, וכפי שפורסם בספורט1, תקציב הקבוצה לא יתכווץ בשל החלטתה לרוץ לכנסת. מבלי לנקוב בסכומים, אמרה שהיקף התקציב יהיה דומה לזה שהייתה מעמידה לרשות הקבוצה בכל מקרה. על פי ההערכות, תקציב הקבוצה עמד השנה על 75-80 מיליון שקלים, ויהיה מעניין לראות אם אכן מספרים דומים יהיו בעונה הבאה בספר התקציב של האלופה היוצאת.



ברקת ורחמים (לירון מולדובן)



בהמשך התייחסה ברקת לעזיבתו הצפויה של ג'ון אוגו ולא סגרה את הדלת לפניו: "ברגע שהוא לא קיבל את ההצעה שלנו, הודענו שנשב בסוף השנה ונראה מה קורה".  על עזיבת וואקמה, הוסיפה הפוליטיקאית ברקת: "במחנה האימונים בקיץ האחרון ראיתי שהוא משדר שהוא מיצה את עצמו במועדון. זה היה מעבר לכסף".


אגב, בהקשר לטוני, בטרנר ממתינים לקבלת מיליון היורו שטרבזונספור התחייבה לשלם עבורו, בפעימה השנייה של התשלום. הכספים היו אמורים להתקבל בחשבון המועדון עד חודש ינואר 2019, ואם העיכוב יימשך תיבחן האפשרות לפנות לפיפ"א כדי שתתערב בעניין, אולם הציפייה היא שהכסף יועבר בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי