הגירעון בבני סכנין עומד על כחצי מיליון שקלים

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

מעבר לבעיות המקצועיות נראה כי הקבוצה סובלת גם מבעיות כלכליות בשל שינויים בצוות המקצועי: "בסיום העונה נלמד את כל הטעויות שלנו". הדיון בבית הדין נדחה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הייתה צריכה לעמוד היום (רביעי) בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות האירועים הקשים במשחק הבית האחרון מול הפועל באר שבע ביום ראשון. דו"ח המשקיף הקשה גרם לתובע ההתאחדות לכדורגל להעמיד את הקבוצה לדין מתוך כוונה להעניש את הקבוצה ואולי אף לסגור את אצטדיון דוחא. בסכנין ביקשו לדחות את הדיון בכדי להעמיק בפרטים ולקבל ייעוץ משפטי נוסף והבקשה של סכנין התקבלה בחיוב.

מבחינה מקצועית חזרה הקבוצה לאימוניה כאשר תשחק בשבת מול הפועל רעננה ובסכנין יודעים כי משחק עשוי להיות קריטי. המאמן חואן קרלוס שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אם לא נהיה עכשיו ביחד אז אין לנו סיכוי להישאר בליגה. שיחקנו טוב ואנחנו חיים לנצל זאת לניצחונות". אחת הסיבות לאי כיבוש שערים היא חסרונו של החלוץ מוחמד גאדיר ויש ניסיון רב להכשירו למשחק הקרוב גם במטרה שיישב על הספסל ויוכל להשתלב במהלך המשחק.

מעבר לבעיות המקצועיות, המועדון סובל גם מבעיות כלכליות כאשר הגירעון עומד על כחצי מיליון שקלים. בסכנין הסבירו שדבר זה נבע משינויים רבים שביצעה הקבוצה במהלך העונה הן בפיטורי מאמן והן בהחלפת שחקנים. "הראש שלנו כרגע ברצון להישאר בליגה ובסיום העונה נלמד את כל הטעויות שלנו", אמרו בקבוצה מהמגזר.


הבקשה של בני סכנין לדחות את הדיון התקבל בחיוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי