שי קונסטנטין סובל ממתיחה בשריר ויעדר כשבועיים

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

המגן שנפגע בהפסד ביום שני לא כשיר למשחק נגד מכבי חיפה (שבת, 20:15, שידור ישיר בספורט4). אבוקסיס: "אנו נכנסים לפלייאוף במומנטום פחות טוב. ננסה להגיע לאירופה". על הירוקים: "רואים את השינוי שהם עשו"

(גודל טקסט)

בני יהודה תתחיל את הפלייאוף העליון כשתתארח אצל מכבי חיפה בסמי עופר (שבת, 20:15, שידור ישיר בספורט4). הזהובים מגיעים למשחק במומנטום שלילי אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, כשהאחרון היה ביום שני ב-2:1 למכבי תל אביב.

המגן שי קונסטנטין, שנפגע בהפסד למוליכה ביום שני, עבר סדרת בדיקות מקיפות ובהן התברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי וצפוי להיעדר כשבועיים. מהמשחק בשבת יעדר גם איסמעילה סורו המורחק, כאשר יובל אשכנזי צפוי להחליפו.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "אנחנו נכנסים במומנטום פחות טוב לפלייאוף, אבל זה קורה בעונה כל כך ארוכה ועם משחקים קשים. ננסה בפלייאוף להגיע למקום שמוביל לאירופה. נכון שזה קשה, יש קבוצות חזקות שנמצאות במומנטום טוב כמו נתניה, מכבי חיפה והפועל באר שבע, אבל טוב שאנחנו נלחמים בפלייאוף העליון ולא נמצאים עכשיו במלחמות של תחתית".


הנקודות החיוביות מההפסד למכבי תל אביב
: "יצאנו עם הרבה מאוד נקודות חיוביות. משחק ההגנה היה טוב, גם היציאה למתפרצות הייתה ברמה טובה. יצאנו מצד אחד מאוכזבים מהתוצאה אבל מצד שני עם הרבה דברים חיוביים. היה רצון גדול של השחקנים והייתה משמעת. מהדקה ה-25 נראינו טוב. זה היה מאכזב, אבל זה היה מבחן טוב עבורנו מול הקבוצה הכי טובה בארץ. הגענו להרבה מצבים והחמצנו, בכדורגל צריך לכבוש כי בסוף זוכרים את התוצאה".


שי קונסטנטין. צפוי לחזור לכשירות בעוד שבועיים (מאור אלקסלסי)

על היריבה בשבת מכבי חיפה: "מכבי חיפה בהחלט בכושר טוב, רואים את השינוי שהיא עשתה. מדובר בקבוצה חזקה מאוד, אולי הכי טובה היום אחרי מכבי תל אביב. אנחנו מתכוננים ועדיין בודקים כמה דברים לקראת המשחק, נצטרך להיות ביכולת טובה כדי להביא נקודות".

היכולת הטובה של מאוויס צ'יבוטה נגד מכבי תל אביב: "אני לא מופתע מהיכולת שלו. ברוב העונה הוא היה טוב, ואי אפשר בכל המשחקים להיות טוב. אין שחקן בעולם שבכל המשחקים הוא טוב חוץ מליאו מסי. אין שחקן שאין לו עליות וירידות. ברוב העונה מאוויס עשה דברים מדהימים".


יוסי אבוקסיס. "ננסה להגיע לאירופה" (דני מרון)

חסרונו של סורו שהורחק בפעם השלישית: "גם במשחק הקודם מול חיפה הוא לא שיחק והיה חסר לנו מאוד. ההרחקות שלו בדקות הסיום זה צירוף מקרים, כי היינו בפיגור או שוויון. אלה משחקים שהוא עשה עבירות קצת שטותיות כשהיינו בפיגור ובלחץ. זה חלק מהטעויות שלנו כקבוצה, כי יש לנו הרבה שחקנים צעירים. גם הוא צעיר והוא ילמד מזה. דיברנו איתו ואני מקווה שזה לא יחזור".

בתוך כך, הבוקר (חמישי) הודיע המועדון, על שינויים בצוות המקצועי של קבוצת הנוער, שמדורגת במקום האחרון בליגה, כאשר כפיר אדרי ויעקב אסייג ידריכו את הקבוצה עד לסיום העונה ואליהם יצטרף גם מאמן הכושר של הקבוצה הבוגרת אבנר עיני.

הבעלים ברק אברמוב התייחס למשבר המקצועי בקבוצת הנוער ואמר: "קבוצת הנוער עברה מספר טלטלות העונה ואחרי שניסינו מספר מהלכים שלא עבדו, החלטנו בהנהלה שבמצב הנוכחי רק אנשים שהצבע הכתום והסמל של בני יהודה יקרים להם יוכלו לנסות ולשנות את המצב. בחרנו במנכ"ל המועדון כפיר אדרי, שהוא איש כדורגל מובהק, גם כשחקן וגם כאיש מערכת, וביעקב אסייג, להוביל את הקבוצה. השניים, שהביאו גביע לפני שנתיים, יעבדו יחד עם אבנר עיני. כל השלושה נרתמו למשימה מכל הלב ואני מאמין שיחד איתם יגיע גם השינוי".


ברק אברמוב. "מאמין שאסייג ואדרי יביאו את השינו בקבוצת הנוער" (אריאל שלום)

יוסי אבוקסיס הוסיף בנושא הנוער: "בבני יהודה הנוער זה חלק חשוב מאוד מהמועדון. אנחנו יודעים שהנוער נמצא במצב לא טוב ואנחנו עושים הכל כדי לשנות את זה. כפיר ויעקב זה אנשים שנמצאים שנים במערכת והם ייתנו יד ויעזרו. מבחינתנו, כל מי שיצטרך לתת עזרה בהישארות של הקבוצה בליגה יעשה את זה, ואני חושב שיש להם את היכולת לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי