אוחנה: "כל דקה חשובה לי". ויטור: "הרגשתי נהדר היום"

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

קשר הפועל באר שבע חזר לשחק אחרי 11 חודשים ב-0:1 על מכבי נתניה: "עברתי תקופה לא קלה". הבלם הפורטוגלי שחזר גם הוא וכבש: "היו הרבה אמוציות אחרי הגול". בכר: "אנחנו הרבה יותר קבוצה ממה שהיינו כל העונה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פתחה הערב (ראשון) את הפלייאוף העליון עם ניצחון חוץ 0:1 על מכבי נתניה משער של מיגל ויטור (58), שחזר מפציעה ארוכה והוביל את האלופה היוצאת לניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים.

ברק בכר התייחס בסיום לכובש שער הניצחון: "מיגל זה משהו יוצא דופן. הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שנתקלתי וכואב על כל הפציעות שהוא עבר, הוא סובל מהרבה חוסר מזל. גם היום הייתה לי התלבטות, אבל ראינו כמה הוא משמעותי וכמה הוא משפיע גם על האחרים לטובה. אנחנו יודעים מה החשיבות שלו, אבל גם צריך לפרגן לכל האחרים שעבדו קשה. לא היה משחק גדול, אבל צריך לדעת לנצח. הם עשו לנו חיים קשים וצריך לדעת לנצח יריבה טובה כזאת. אנחנו נשפר את הכדורגל בהמשך. אם יש מישהו שיכול לחזור מכל הפציעות האלה, זה רק מיגל. אנחנו מקווים שהוא ישחק את כל הפלייאוף ויעזור לנו. האם הוא יישאר בעונה הבאה? יש לו חוזה".

המשך הפלייאוף העליון: "צריך לנצל את המומנטום שלנו. אנחנו הרבה יותר קבוצה ממה שהיינו במהלך השנה. על היכולת אפשר להתווכח, אבל יש פה קבוצה עם מחויבות ודברים שהיו חסרים לנו השנה. יש עוד פלייאוף מאוד קשה ודרך ארוכה, כל הקבוצות בתמונה של אירופה ויהיה מאבק מאוד מאוד קשה עד הסוף".


"שחקן ברמה הכי גבוהה" (דני מרון)

על ג'ון אוגו שהושעה עד הודעה חדשה: "זו עבירת משמעת, הגבנו לכך ועדיין לא צריך לקחת מג'ון את כל מה שהוא נתן לנו. תהיה ועדת משמעת ואנחנו נחליט כמו שאנחנו מחליטים תמיד".

מיגל ויטור הסביר: "לצערי עברתי הרבה פציעות, אבל עכשיו אני חשוב אך ורק על הקבוצה ועל החזרה שלי למגרשים. הרגשתי נהדר היום, היו הרבה אמוציות אחרי השער, עברתי תקופה קשה מאוד ואחרי שהבקעתי נזכרתי בכל העבודה הקשה שהשקעתי. אני שמח מאוד לחזור, להרגיש טוב ולעזור לקבוצה לנצח. הייתה לי התכווצות כי לא שיחקתי זמן רב, אבל הכל בסדר זו רק עייפות".

מיכאל אוחנה סיפר: "עברתי תקופה לא קלה ומאוד מאתגרת. אני שמח שזה מאחורי, חיכיתי לרגע הזה ועבדתי קשה מאוד בשבילו. אני שמח שחזרתי לשחק ועכשיו אני מקווה שגם אתרום לקבוצה. אני זה שאביא את הקבוצה לאירופה? אני צריך לצבור דקות וניסיון שאיבדתי במשך עשרת החודשים שלא שיחקתי. כל דקה חשובה לי ואני מקווה לעזור לקבוצה כמה שיותר".


ושוב איתכם. מיכאל אוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי