דראפיץ': "אני שלם עם ההחלטה לא לשתף את המוצהבים"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

אכזבה בנתניה לאחר ההפסד לב"ש: "הם כבשו ממצב נייח", פיניש: "רוצים להבטיח את אירופה דרך הליגה, הגביע זה בונוס". לאחר פגישה בהתאחדות: היהלומים יישבו ביציעים הצפוני והמזרחי בחצי הגמר. אולסק יעבור צילום

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה הבוקר (שני) לאחר ההפסד להפועל באר שבע, שהוריד את הפער בין הקבוצות לנקודה אחת בלבד והיה המשחק השני ברציפות של היהלומים ללא ניצחון בליגה. בצל הוצאתם מהסגל של ויקי כחלון, גבי קניקובסקי ואביב אברהם וחסרונו של ניקו אולסק, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא נפלה משמעותית מהאלופה היוצאת, אך נכנעה לשער נגיחה של מיגל ויטור והציגה משחק פחות טוב מבדרך כלל וירדה מנוצחת לראשונה מזה 12 משחקים רצופים.

"האם החיסורים פגעו בנו? יכול להיות, אבל זה לא צריך להיות ככה. ניצחנו גם עם איילון ומוטי ויש לנו בסבב 18-19 שחקנים שמתחלפים. יכול להיות ששמרנו שחקנים וניקו נפצע באימון, אבל זה לא תירוץ. היינו שווים יותר מהפסד", סיפר בסיום המאמן סלובודאן דראפיץ. "אני לוקח אחריות, אבל הייתי צריך לשבת בבית ולהגיד לעצמי שעוד שבועיים וחצי יש לנו חצי גמר גביע. אם הייתי משחק איתם והם היו מקבלים צהובים, אז אולי הם לא היו משחקים בחצי גמר או באים מול ב"ש ושומרים על עצמם מבלי לתרום צהובים. אני שלם עם ההחלטה הזאת והיום בדיעבד יכולים לבקר אותי שלא עשיתי מעשה חכם כי היינו יכולים לנצח ולעלות למקום השני, אבל עדיין אנחנו שם במירוץ".

עוד לפני תחילת המשחק, ניסו צוות המאמנים להחדיר מוטיבציה בשחקנים: "יש לנו עשרה משחקים נגד חמש הקבוצות הכי טובות בארץ ובואו נראה לכולם איפה אנחנו נמצאים מנטלית במצבים האלה. אנחנו לא רוצים להיות תפאורה. כיף להיות בתחרות כזאת על המקום השני".


סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. שלמים עם ההחלטה שלהם (דני מרון)

"הרעב שלנו הוא אותו רעב וכך היה גם אתמול", אמרו שחקנים בנתניה. "זה לא שיש ירידה, אלא ההבדל הוא שפשוט הם כבשו ממצב נייח ואנחנו לא. ברור שגם השחקנים שלא שיחקו אתמול היו חסרים". הקשר ניקו אולסק, הוצא מהסגל לאחר שבאימון המסכם ביום שבת ספג גלישה לקרסולו ולאחר מבחן כשירות שעבר באימון הוא אינו נמצא כשיר להתמודדות. אולסק יעבור בדיקת MRI ביממה הקרובה כדי לאבחן את מצבו.

"אני לא חושב שהיינו פחות טובים מב"ש. זו הייתה דקה של חוסר ריכוז במצב נייח וזה יכול לקרות. במשחקים כאלה חשוב לשמור על ריכוז עד הסוף. זה היה משחק אגרסיבי ונפלנו על דקה אחת", הודה בסיום הקשר סתיו פיניש.

על מאבקי הפלייאוף העליון: "אני באמת חושב שזה הפוש האחרון של העונה ואנחנו צריכים לבוא מוכנים מנטלית כי יש לנו עוד הרבה משחקים עד סוף העונה ונצטרך את כולם. ברור שצריך להרים את כולם ולבוא כבר היום לאימון ולראות מה עושים יותר טוב. זה לא פשוט כי בפלייאוף יש את כל הקבוצות הכי טובות בארץ. נצטרך להחזיר את הנקודות שאיבדנו מול בני יהודה".

על כך שהראש בחצי הגמר: "כולנו מתרגשים מאוד. המועדון לא היה ארבע שנים במעמד הזה. לא נשקר שאנחנו מחכים לזה, אבל גם אתמול רצינו לנצח כי אנחנו רוצים להבטיח את המקום באירופה דרך הליגה. הגביע זה בונוס. ברור שנרצה להגיע לגמר, אבל לרגע לא נוריד את הגז מהמשחקים בליגה. הליגה היא המטרה. ברגע שהגענו למקום השלישי ואנחנו נאבקים על מקום שני, אז אנחנו רוצים את שני הדברים ולא מתביישים להגיד את זה. אנחנו רואים שכל קבוצה באה נגדנו רעבה. נצטרך לעבוד הכי קשה מכל הקבוצות. יש לנו צוות שיוריד אותנו לקרקע מהר מאוד".


"נצטרך לעבוד יותר קשה מכולן". סתיו פיניש (דני מרון)

אתמול נערכה במשרדי ההתאחדות ישיבה של כל ארבעת הקבוצות אשר משתתפות בחצי גמר גביע המדינה ובסיומה הוחלט כי אוהדי נתניה יישבו ביציעים הצפוני והמזרחי, כאשר במידה והקבוצה תרכוש כמות כרטיסים גדולה, תהיה לה אפשרות לקבל הקצאת כרטיסים נוספת.

נתניה תערוך היום אימון שחרור, שלאחריו תזכה ליומיים של חופש, כשבקבוצה שוקלים לנצל את הפגרה לקיים כמות אימונים גדולה יותר, כשבכל מקרה מי שייעדרו בימים הקרובים יהיו פאטוס בצ'יראי שיטוס לנבחרתו מונטנגרו ועלי מוחמד, שייקח חלק במשחקי נבחרת ניז'אר. גם המאמן סלובודאן דראפיץ' ימריא לביקור במולדתו סרביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי