כפ"ס הפסידה בבכורה של אופיר חיים, ניצחון גדול להפועל פ"ת

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

הירוקים רשמו משחק חמישי ללא ניצחון והפער מהמוליכה נצרת עילית, שגברה על לוד 1:2 בחוץ בתום דרמה גדולה, צמח לשמונה נקודות. החבורה של מסאי דגו השיגה שלוש נק' מול נס ציונה בחוץ משער של ירין חסן

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. הפועל פתח תקווה המתאוששת גברה 0:1 בחוץ על סקציה נס ציונה, הפועל כפר סבא נוצחה 2:0 בבית מול הפועל עכו בבכורה של אופיר חיים ובני לוד האחרונה בטבלה נעצרה עם הפסד דרמטי 2:1  למוליכה נצרת עילית, שפתחה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי.


בני לוד – נצרת עילית 2:1
אחרי שישה משחקים רצופים ללא הפסד, בני לוד נוצחה ונותרה במקום הלפני אחרון בטבלה עם 29 נקודות. גיא דיין העלה את האורחת ליתרון (78), אבל המארחת קיבלה צ'אנס גדול לחלץ נקודה, אולם פנדל של חסן אבו זייד (81) נעצר אצל אבי איבגי הוותיק. למרות זאת, לוד הצליחה לאזן (87) משער של ויקטור מרעי, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאיתן וולבלום שהעניק שלוש נקודות דרמטיות במיוחד (88). נצרת עילית, המוליכה, חזרה למסלול הניצחונות אחרי הפסד מפתיע למרמורק והפער מהפועל כפר סבא השלישית צמח לשמונה נקודות.

הפועל כפר סבא – הפועל עכו 2:0
אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון שהובילו לפיטוריו של המאמן ארז בנודיס, הפועל כפר סבא קיוותה לצאת לדרך חדשה בבכורה של אופיר חיים על הקווים, אולם להפועל עכו היו תוכניות אחרות והיא השיגה ניצחון יוקרתי בזכות גול עצמי די מוזר של חיים איצרין (79) ושער מאוחר של רועי שוקרני (92). הקבוצה הצפונית קטעה שרשרת של חמישה משחקים ללא ניצחון, עלתה למקום ה-9 והשיגה שלוש נקודות חשובות להמשך מאבקי ההישרדות. המפסידה נותרה שלישית והיא רחוקה שתי נקודות מקטמון השנייה ושמונה מהמוליכה נצרת עילית.

סקציה נס ציונה – הפועל פתח תקווה 1:0
ניצחון חמישי בשישה מחזורים לחבורה של מסאי דגו, שטיפסה למקום ה-10 בטבלה ושמרה על סיכוי קטן לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. נס ציונה, שרצתה לנצח ולטפס למקום השני על חשבון הפועל קטמון, קיבלה הזדמנות פז לעלות ליתרון, אך רז שטיין החמיץ מהנקודה הלבנה (16) וכעבור שתי דקות היא נענשה מן העבר השני לאחר שהבלם ירין חסן הבקיע את השער היחיד במשחק. המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים והפער מהמקום שמוביל לליגת העל עומד על שלוש נקודות.


מסאי דגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי