הפועל חיפה צפויה לממש את האופציה על עידן שמש

עידן שמש
עידן שמש | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מהשתלבותו של החלוץ שהגיע בינואר ומסתמן כי הוא יישאר, בעוד ישנה התבלטות לגבי עתידו של מיטרבסקי שעשוי לעזוב לטובת בלם זר

(גודל טקסט)

לאחר משחק התקפי חלש ו-0:0 די משמים מול בית"ר ירושלים, הפועל חיפה תשוב היום לאימונים לאחר יום מנוחה ותתאמן עד יום שישי, אז יקבלו השחקנים שלושה ימי חופשה בשל פגרת הנבחרות.

במועדון אומנם עדיין מדברים על כך שטרם הבטיחו את מקומם בליגה, אבל הערכה היא כי שרון מימר ימשיך בעונה הבאה. המאמן כבר החל בשיחות עם הבעלים יואב כץ על בניית הקבוצה ובין השאר עלה עתידו של הבלם ריקי מיטרבסקי, שעשוי שלא להמשיך לטובת שחקן זר אחר שיגיע לחזק את מרכז ההגנה. "ריקי שחקן מצוין שעזר לנו לא מעט העונה, אבל יכול להיות שנצטרך שינוי במחשבה לגבי כל הזרים", אמרו בחיפה. כפי שפרסמנו לראשונה, גם עתידו של ראדו גינסארי לא ברור כאשר המולדבי הבהיר לאחרונה לכץ כי ידבר על עתידו רק בסיום העונה.

לעומתם, מי שצפוי להמשיך הוא החלוץ עידן שמש שהגיע בחודש ינואר, מאז כבש שני שערים ולאחרונה אף הפך לשחקן הרכב. כזכור, בשבוע שעבר הודיעה הקבוצה על מימוש האופציה על הקשר גיא חדידה ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב רמלה וגם כן הפך לשחקן הרכב בקבוצה תחת שרון מימר.


מיטרבסקי משקיף על שכטר. יוחלף בבלם זר אחר? (אריאל שלום)

בנושא אחר, ביום חמישי תבקר הקבוצה לרגל החג בבית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט שליד בית החולים רמב"ם ,זאת במסגרת פעולות המועדון למען הקהילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי