אייל סגל זעם בסיום על אלי חכמון: "היית שחצן ונשארת"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי מכבי נתניה זעם על השופט שלא שרק לפנדל לאחר נגיעת יד של שחקן בני יהודה: "לקחת לנו כבר ארבע נקודות העונה". יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "אין ערך ספורטיבי לשחק במזג האוויר כזה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מספר ימים לפני חצי גמר הגביע, בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו בתיקו 1:1 במושבה ונראה היה ששתי הקבוצות לא מאוכזבות יותר מידי מחלוקת הנקודות. ג'ונתן בורנשטיין כבש שער ראשון בישראל בדקה ה-35, 25 דקות לסיום יובל אשכנזי מצא את השוויון וקבע את תוצאת המשחק. בסיום אייל סגל זעם על השופט אלי חכמון שלא שרק לפנדל לאחר נגיעת יד ברחבה של בני יהודה כאשר אמר לו בסיום: "היית שחצן ונשארת כזה", והוסיף: "כבר לקחת לנו ארבע נקודות העונה".

למרות דבריו של הבעלים, שי ברדה נשמע מסויג הרבה יותר בסיום: "אני חושב שמבחינת הכוחות, תיקו זה פחות או יותר מה שהיינו שווים, שלא היה VAR לא דיברנו על שיפוט אז גם עכשיו לא. אני מאוד מרוצה מהרצון שלהם, בני יהודה קבוצה טובה מאוד, היינו מחויבים אך לא מספיק יעילים לכן אין לי טענות".

על המאבק לאירופה: "אמנם שלושה משחקים לא ניצחנו, אך מצד שני זה הפסד אחד ב-12 משחקים, הפנים כרגע ליום שלישי בגביע. אני מאוד רוצה להאמין שנגיע לאירופה, יהיו ימים יפים מאוד למכבי נתניה".

"התיקו היה משקף". שי ברדה (עדי אבישי)

יוסי אבוקסיס הוסיף: "אני חושב שתנאי מזג האוויר היו קשים מאוד לשחק בהם כדורגל, אין לזה ערך ספורטיבי והיה לזה השפעה גדולה על המשחק, ספגנו שער בתחילת המשחק אך בחצי השני נראינו הרבה יותר טוב בעיקר בגלל שהרוח היה בצד שלנו, אני לא מתבאס מהנקודה".

לקראת משחק הגביע: "השחקנים שלנו היו מאוד מחויבים ולא חשבנו על חצי גמר הגביע. בהתחלה חששתי מזה. רציתי לתת לקרלוס קוואיר לשחק רק מחצית אבל אחרי שאיציק עזוז נפצע זה טרף את הקלפים אבל אין תירוצים ומקווים לעשות את זה".

"אין תירוצים לקראת המשחק נגד מכבי ת"א". יוסי אבוקסיס (עדי אבישי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי