במכבי פתח תקווה בטוחים: "ניצחון יבטיח סופית הישרדות"

גיא לוזון
גיא לוזון | עדי אבישי

במועדון רוצים לנצח בפעם השלישית ברציפות ולצאת באופן סופי ממאבקי הירידה. לידור כהן יתפוס את מקומו של מזרחי בהתקפה, גיגי עדיין סובל מכאבים אך צפוי לפתוח בין הקורות. ברוסו קיבל אישור לחזור לצרפת

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון במחזור הקודם 0:1 על עירוני קריית שמונה, במכבי פתח תקווה מרגישים כי שלוש נקודות מול הפועל רעננה במשחק הערב (ראשון) יסיים עבורם את המאבקים בתחתית. "רוצים ניצחון נוסף כדי להבטיח את ההישארות באופן סופי", זה המסר שהעבירו במועדון לקראת המפגש עם הקבוצה של קורצקי. 

מעבר לרצון לברוח עוד צעד מהתחתית, במכבי פתח תקווה ינסו לגבור הערב על יריבה אותה טרם ניצחו העונה. עוד לפני תחילת המשחק, תערוך הקבוצה טקס לדב להב ז"ל, איש המועדון ומי שהיה כרוז הקבוצה עד לפני מספר שנים.

מבחינה מקצועית, המאמן גיא לוזון תרגל אתמול שינוי אחד בהרכב, כשלידור כהן יחזור להרכב במקומו של אופיר מזרחי. אופצייה אפשרית נוספת היא הצבתו של תאי בריבו שתורגל בחלקים מהאימון, במקומו של אלי אלבז. באימון המסכם לוזון לא תרגל את ההרכב. השוער צחי גיגי צפוי להגיע לאיצטדיון ולעבור מבחן כשירות.

המאמן גיא לוזון ערך לשחקניו אסיפה והתייחס למשחק האחרון מול עירוני קריית שמונה והרבה לתקן טעויות, כשבין השאר הוא התעכב על הפנדל שנגרם בדקות הסיום.


דידייה ברוסו. קיבל אישור לחזור לצרפת (דני מרון)

בינתיים, הקשר דידייה ברוסו שהוקפא, קיבל אישור לחזור לצרפת ואינו נוטל חלק באימונים בתקופה האחרונה. כזכור, השחקן מחוף השנהב ניסה למצוא קבוצות בליגות שמועד ההעברות שלהן נסגר מאוחר כמו רומניה או פולין, אך לא הצליח.

הרכב משוער: צחי גיגי, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עידן אדהנני, גל שיש, פרנק במבוק, ארמנדו קופר, גידי קאניוק, לידור כהן, הריסון מנזלה, אלי אלבז (תאי בריבו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי