צפו: אוהדי בית"ר ירושלים טוענים שחלאיילה ירק לכיוונם

חאלד חלאיילה
חאלד חלאיילה | אודי ציטיאט

בקבוצת פייסבוק שנקראת "רדיוס לבית"ר", תועד לכאורה קשר בני סכנין יורק לעבר היציע. במועדונו יצאו להגנתו ומסרו: "הוא הבין שיש כוונה לחצות את הגדר ולפגוע בו והעביר מסר בתנועת גוף, הוא לא ירק"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
תשעים הדקות ב-0:0 בין בית"ר ירושלים לבני סכנין אתמול (ראשון) עברו די בשקט ובשלום, להוציא את קריאות הביזיון מהקהל הירושלמי לנוכח היכולת וקללות לעבר שחקני האורחת, אבל דווקא כשעה לאחר שריקת הסיום התלהטה האווירה כאשר אוהדי בית"ר ירושלים פרצו לאיזור סטרילי בו נמצאים האוטובוסים של הקבוצות.


הבוקר כבר בבני סכנין ביקרו את התנהגות אוהדי בית"ר ירושלים, אבל התגובה של האוהדים הירושלמים הגיעה בדמות סרטון שבו לכאורה נצפה חאלד חלאיילה יורק לעברם. הדרישה של אוהדי בית"ר ירושלים היא שהשחקן יועמד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל ויספוג הרחקה למספר משחקים, כפי שקרה כאשר שוער מכבי תל אביב חביב אוחיון התעמת איתם והורחק משני משחקים על יריקה לעבר היציע בדצמבר האחרון.



מבני סכנין נמסר בתגובה: "חלאיילה לא ירק. היו שם אנשי מנהלת והתאחדות בתפקיד והם לא ציינו אחרת.  חלאיילה נהג בגופו שלו בתנועה אשר בה התכוון להעביר מסר של נוכחות לעבר אנשים ממול אשר התנהגו כלפיו בברוטאליות ובקריאות 'חלאיילה מת" והוא הבין שהם מתכוונים לחצות את הגדר ולפגוע בו. חלאיילה עומד על דעתו ומבקש לעיין טוב בתנועה המדוברת אשר שוללת בבירור מובהק את טענת היריקה".



מבית"ר ירושלים נמסר: "הסרטון מדבר בעד עצמו, צר לנו שגורמים אינטרסנטים מנסים לייצר ספין על חשבון בית"ר ירושלים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי