דולב אזולאי בתמונת ההרכב לחצי הגמר נגד הפועל חדרה

דולב אזולאי
דולב אזולאי | דני מרון

הצהובים השלימו את ההכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה. דראפיץ' נוטה לא לשתף את הויבך הפצוע, הבלם הצעיר צפוי להחליפו. בעקבות החזרת הכרטיסים של חדרה, בקבוצה מצפים ל-8,300 אוהדים

(גודל טקסט)
מכבי נתניה השלימה הערב את ההכנות לקראת מה שמסומן כאחד המשחקים החשובים של הקבוצה בשנים האחרונות. מחר 'היהלומים' יפגשו את הפועל חדרה באצטדיון הביתי, במסגרת חצי גמר גביע המדינה. 

 

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, ערכו אימונים קלים לשחקנים ביומיים שלאחר התיקו מול בני יהודה וזאת במטרה להוריד מעט מהעומס. מי שערכו אימונים מאומצים יותר הם המחליפים מהמשחק בשבת. גם אסיפה לשחקנים לא נערכה, ומחר צפויים השחקנים להגיע בשעות הבוקר לבית מלון בעיר, שם תיערך האסיפה המסכמת לקראת המשחק ויפורסם ההרכב הרשמי.


בקבוצה מפקפקים בכשירות של הבלם טים הויבך, ויודעים שאם יעלה לשחק מחר יצטרך לקבל זריקה. במידה ולא יפתח, מי שצפוי לתפוס את מקומו הוא דולב אזולאי. החלטה סופית לגבי שיתופו תתקבל כשעתיים לשריקת הפתיחה כשגם דודי תירם נלקח בחשבון. בקישור, סתיו פיניש חוזר מהרחקה ועשוי לחזור ישירות להרכב במידה ויעלו במערך הגנתי יותר, במידה ויעלו במערך התקפי, מוטי ברשצקי או אביב אברהם יפתחו.



בקבוצה מצפים ל-8,300 אוהדי מכבי נתניה (אריאל שלום)







בהתקפה, פאטוס בצ'יראיי וגיא מלמד, שלא פתחו בשבת, יחזרו להרכב. צוות המאמנים זימנו להתכנסות 20 שחקנים, כשמחר יוחלט מי ינופה. "כולנו מתרגשים מהמשחק הזה" אמרו שחקנים בקבוצה. "מבחיתנו זה לא פחות מיום חג למכבי נתניה".

 

בנתניה קיבלו אתמול 200 כרטיסים נוספים למכירה, כתוצאה מההיענות נמוכה של אוהדי הפועל חדרה, ובקבוצה מקווים ל-8,300 אוהדים במידה וירכשו אותם. לפני פתיחת המשחק, יעמדו לרשות האוהדים עמדות איפור מיוחדות. שחקני הקבוצה, יגיעו בלבוש אחיד אשר נרכש עבורם ע"י הספונסרית המאמצת 'ליוויס'


 

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', דולב אזולאי (טים הויבך, דודי תירם), ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, סתיו פיניש (אביב אברהם, מוטי ברשצקי), גבי קניקובסקי, גיא מלמד ופאטוס בצ'יראיי. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי