אבוקסיס: "כולם בטוחים שנפסיד לבאר שבע אחרי כל החגיגות"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

לאחר שבני יהודה עלתה לגמר הגביע, מאמן הכתומים הוריד את שחקניו לקרקע לפני משחק החוץ בטרנר (שבת, 17:45, ישיר בספורט4). סגס וזנטי עשויים לפתוח בהרכב, קוויאר ינוח. עזוז הפצוע ישוב לאימונים רק בשבוע הבא

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ערכה ביומיים האחרונים שני אימוני שחרור קלים אחרי שביום רביעי שיחקה הקבוצה 90 דקות מתישות, בחצי גמר גביע המדינה. הזהובים שהעפילו לגמר, אחרי שהדיחו את האלופה מכבי תל אביב יצאו מחר לטרנר למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע (17:45, שידור ישיר בספורט4) וימשיכו את המאבק על המקום השני והשלישי בטבלת ליגת העל.

אחרי החגיגות הגדולות בסיום משחק ההעפלה לגמר, שוחח המאמן יוסי אבוקסיס עם שחקניו ואמר להם: "חגגנו, שמחנו, ועכשיו הגיע הזמן לחזור לעניינים, כי מצפה לנו משחק סופר קשה בבאר שבע. שימו את הגמר בצד, כשיגיע הזמן להתעסק שוב בגמר הגביע, נתעסק בו ועכשיו יש לכולנו מבחן בגרות רציני מאוד כי כולם בטוחים שנפסיד את המשחק הזה אחרי כל החגיגות. המטרה שלנו עכשיו היא להשיג כרטיס לאירופה דרך הליגה ואנחנו חייבים להיות מרוכזים במטרה הזו".

אבוקסיס יחסר את איציק עזוז הפצוע, שסובל עדין ממתיחה ברצועה הצידית בברכו וצפוי לשוב לאימונים רק בשבוע הבא. המאמן מתכנן לתת מנוחה גם לבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שהשלים שני משחקים מלאים של 90 דקות, בתוך ארבעה ימים. כחלק מהרוטציה, עשויים תאמבי סגס ועמית זנטי, לקבל את חולצת ההרכב הראשון.


עשוי לקבל את חולצת ההרכב עקב עומס המשחקים. עמית זנטי (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין (אבישי כהן), עמית ביטון, דן מורי, מתן בלטקסה, תאמבי סגס, איסמעילה סורו, עמית זנטי (דולב חזיזה), מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי