בכר: "בעבר לא היינו חוזרים מפיגור". דאגה מפציעת ויטור

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש מרוצה מגישת שחקניו ב-1:2 על בני יהודה, משחק שני ברצף בו בצעו מהפך: "כשיש אנרגיות טובות גם המזל משחק". שהר על חילופי הדברים עם ממן: "הוא רצה לבעוט את הפנדל". הפורטוגלי התלונן על רגישות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

משחק הפכפך למדי היה לנו הערב (שבת) באצטדיון טרנר בבירת הנגב. בני יהודה הייתה זו שעלתה ליתרון כבר אחרי 14 דקות מבעיטת פנדל של יאקוב סילבסטר לאחר שצוות השופטים הסתייע ב-VAR, אבל בן שהר איזן בדקה ה-33 והשלים מהפך בדקה ה-52, אחרי שבין לבין בעט פנדל נוסף בדקה ה-38, הפעם לידיו של אמיליוס זובאס, בדרך ל-1:2.

בזכות הניצחון, שיש שיגידו במשחק שהיה שווה חלוקת נקודות, הפועל באר שבע שמרה על מאזן מושלם בפלייאוף ועל המקום השני לפחות שבוע נוסף בפסגה ומנגד סיבכה את הכתומים, שרק עלו ביום רביעי האחרון לגמר גביע המדינה והיו הראשונים לנצח העונה את מכבי תל אביב בזירה המקומית, שכעת כבר במרחק שבע מהמקום השני בו בילו בשלבים רבים של העונה.

בבירת הנגב, לצד שביעות הרצון מהשיפור המתמיד ומקצב צבירת הנקודות, מודאגים בקבוצה מפציעתו של הבלם מיגל ויטור שהתלונן על רגישות בשריר הארבע ראשי. הבלם הפורטוגלי יעבור מחר הערכה רפואית נוספת, כשבקבוצה מקווים שהמקור לתלונותיו הוא עומס ושלא מדובר בפציעה רצינית. גם החלוץ בן שהר התלונן על רגישות בשריר האחורי, אבל בשלב זה נראה שהוא יהיה כשיר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשני הבא, שבו אמורה האלופה לקבל את צלחת האליפות.

בסיום ברק בכר לא יצא מגדרו, כהרגלו, ואמר אחרי ניצחון שלישי בשלושה משחקי פלייאוף: "זה היה משחק מאוד קשה, בעיקר בסוף כי בני יהודה הייתה מסוכנת והכדורים שרקו. היינו צריכים לגמור את זה לפני, אבל נתנו מאמץ אדיר מול קבוצה טובה וגם חזרנו מפיגור – בעבר לא היינו חוזרים מפיגור ועשינו את זה הערב פעם שנייה ברציפות וזה מראה המון על אופי ואגרסיביות, דברים שהיו חסרים לנו. היכולת עדיין הייתה פחות טובה".

אם היה להם מזל והסיבה להחלפת בן שהר: "כשיש אנרגיות טובות אז גם המזל משחק לטובתנו. אני שמח שזה מתהפך עכשיו, כי היו משחקים בתחילת העונה שזה היה ההיפך. לגבי שהר, זה בא ממנו, הוא ביקש להתחלף עקב כאבים".


בן שהר. הוא מי שביקש להתחלף (דני מרון)

גם בן שהר שכבש צמד משחק שני ברציפות דיבר בסיום: "אני מרגיש טוב, שאני משתפר בהרבה פרמטרים ורוצה להשתפר עוד יותר ולעזור לקבוצה. היום שיחקנו טוב ויכולנו לכבוש עוד, אבל מצד שני גם הם היו יכולים לכבוש עוד אז אני מרוצה. היינו בפיגור והכי חשוב ששמרנו על רצף הניצחונות כדי להשיג את הכרטיס לאירופה. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז". שהר, אגב, ביסס את מקומו בראשות טבלת מלכות השערים כשבמאזנו 14 כיבושים, כמספר חולצתו. בטבלת המבקיעים של הפועל באר שבע בכל הזמנים שהר נמצא במקום השמיני עם 66 שערים.

על חילופי הדברים עם ממן: "היה משהו שקשור לפנדל, כי הוא רצה לבעוט וגם אני רציתי. אמנם החמצתי, אבל הכל טוב. אלה אמוציות בין שחקנים. אני רשום כבועט של הפנדלים ולקחתי את הפנדל. זה לא נורא שהחמצתי, אני וחנן חברים טובים ונמשיך להיות חברים טובים. כחלוץ אני רוצה לכבוש כמה שיותר ואני שמח שאני עושה את זה, אבל הכי חשוב לעבוד קשה ולנצח".

יוסי אבוקסיס היה מרוצה למרות ההפסד ואמר בסיום: "שם המשחק זה גולים, ויש משחקים שאתה כובש בשני מצבים כשלא שיחקת טוב וזוכה ליותר מחמאות. כמות מצבים כזו בטרנר אני לא זוכר, אבל זה היה יום פחות טוב שלנו בחלק התקפי בכל הקשור לסיומת כי הגיע לנו לפחות תיקו, אם לא יותר. ראיתם קבוצה שלא מוותרת מההתחלה, הגענו להמון מצבים, כבשנו והחמצנו שני מצבים טובים. חבל".


אם זה היה יותר מדי אחרי חצי גמר הגביע:
"לא, זה פשוט היה חוסר מזל. סילבסטר נגח ליד הקורה, החמצנו בסוף, היה חסר קצת ריכוז ליד השער. אני אמרתי לשחקנים במחצית ואגיד גם עכשיו שאני גאה בהם. אחרי יום רביעי חשבו שנלך על המגרש וכולם רצו במשך 90 דקות כמו מטורפים. נישאר עם המחמאות".


אבוקסיס. "חשבו שנלך על המגרש. אני גאה בשחקנים" (דני מרון)

אם בני יהודה תבטיח מקום באירופה דרך הליגה: "אני לא יודע, נצטרך לחכות ולראות. היום פספסנו את ב"ש בכל הקשור להפרש וזה יהיה קשה, אבל אני רוצה שנגיע לכל משחק בכושר טוב ומה שיהיה יהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי