לוזון שוחח עם סיבוק, שמחזיק בהצעה מצ'כיה לתפקיד מקצועי

תומאש סיבוק
תומאש סיבוק | אריאל שלום

מאמן מכבי פ"ת מעוניין להשאיר את הבלם שכבש ב-1:1 בדוחא, אולם לו הצעות נוספות. לידור כהן נמצא בתהליך הוצאת דרכון אירופאי, בריבו לאחר הנקודה בסכנין שסיפקה את המועדון: "עכשיו מתגלה האופי של כל שחקן"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא לקחו קשה מדי את תוצאת התיקו אמש (שבת) 1:1 מול בני סכנין באצטדיון דוחא, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה נקלעה לפיגור במהלך המחצית השנייה, ובכל זאת השחקנים לא נלחצו, השוו וגם לא היו רחוקים מלנצח את ההתמודדות.

"לא היינו גדולים, אפשר להגיד אפילו די סבירים. עד הגול שלהם לא ממש תקפנו, אבל ידענו להתעשת והיינו צריכים אפילו לנצח את המשחק. מצד שני גם תוצאת תיקו היא טובה, כי כמו שיכולנו לנצח, גם יכולנו להפסיד", סיכמו שחקנים בקבוצה.

הבלם תומאש סיבוק שוב היה במקום הזמן ובזמן הנכון בסיומו של מצב נייח וכבש את שערו השלישי העונה, מהלך שהמאמן גיא לוזון סיפר שהוא תרגל באימונים. בפ"ת שבעי רצון מיכולתו וכפי שכבר פרסמנו לראשונה, רוצים לראות אותו ממשיך במועדון. בשיחה שנערכה בין המאמן גיא לוזון לבלם הצ'כי, הבהיר לוזון לסיבוק כי הוא מעוניין לראות אותו ממשיך וגם מצד השחקן קיימת הערכה גדולה למאמן.

סיבוק התחבר לישראל, במיוחד גם לדרך בה מתחנכים כאן ילדיו, אך למרות שבפ"ת יגישו לו הצעה עם שכר מופחת, הם מודעים לכך שסיבוק לא יתפשר על קיצוץ מאסיבי. הבלם מחזיק גם בהצעות ממספר קבוצות, כאשר אחת ההצעות היא לפרוש כבר עכשיו בצ'כיה ולקבל תפקיד מקצועי, ככל הנראה בספרטה פראג. הבלם הבהיר כי הוא מעוניין לשחק לפחות שנה אחת נוספת, בשל מצבו הגופני הטוב.


לא ימהר לקצץ, למרות הכל. תומאש סיבוק (אריאל שלום)

בעניין אחר, הקשר לידור כהן נמצא בחודשים האחרונים בהליך הוצאת דרכון אירופאי, אשר יאפשר לו לא להיחשב כזר, אם יעבור לשחק בחו"ל. כהן מסיים בתום העונה הבאה את חוזהו ולמעשה הקיץ זו הזדמנות אחרונה למועדון להרוויח ממכירתו, כאשר סוכנו דודו דהאן מחפש עבורו קבוצה. גם אופציה של הארכת חוזה (שכבר הוצעה לו בקיץ) והשאלה לקבוצה בחו"ל על הפרק. בכל אופן, סעיף השחרור שלו עומד כרגע על 700 אלף יורו.

"עד שלא נבטיח את ההישארות מעשית זה לא ייגמר", אמר בסיום תאי בריבו. "נצטרך להמשיך באותו ראש, כאילו כל משחק הוא משחק ירידה. אנחנו ממזמן מרגישים בקרבות תחתית, אבל עכשיו זה המאני טיים ופה מתגלה אופי של שחקן באמת. היום הראינו אופי וגם נראה, ואני מאמין שנשאר בליגה".

על היכולת: "זה משחק חוץ קשה, אבל הכי חשוב שלא הפסדנו. היה לנו קצת חוסר מזל וחוסר דיוק, אבל אנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא".


"מאמין שנישאר". תאי בריבו נגד ראדי (עדי אבישי)

המפגש מול בית"ר במחזור הבא: "גם להם לא מתחבר. אנחנו באים כדי לנצח, כי המועדון הזה דוגל לנצח בכל מקום ללא קשר למיקום וליריבה. נבוא מוכנים".

השינוי תחת גיא לוזון: "יש שינוי באווירה, התכנים באימונים שונים וגיא שם דגש על דברים קטנים. גיא זה גיא, הוא דוחף שחקנים ומעודד אותך גם כשלא הולך. אנחנו מרגישים איתו ביטחון".

ההתקדמות שלו העונה: "כמו כל שחקן ולא משנה באיזה גיל, שנותנים לך לשחק אתה צריך להוכיח שהמקום שלך על המגרש. לא משנה אם אתה כוכב, או אתה שנה ראשונה בבוגרים. אני תמיד שואף להיות שחקן הרכב ולהוכיח למאמן ואני מקווה שיותר גולים יגיעו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי