קבהא: "גם אחרי שהחמצנו פנדל לא הורדנו את הרגל מהגז"

מרואן קבהא
מרואן קבהא | דני מרון

הקשר שבישל את השני של בן שהר ב-1:2 על בני יהודה: "גם בפיגור האמנו שאנחנו יכולים להפוך את התוצאה". כובש הצמד עלה למקום השמיני בין כובשי ב"ש, מיגל ויטור סובל מפגיעה בשריר הארבע-ראשי ובספק למכבי ת"א

(גודל טקסט)

עם ה-1:2 על בני יהודה אתמול (שבת), הפועל באר שבע סופרת שלושה ניצחונות רצופים בפלייאוף, והיא מתקרבת בצעדי ענק לקראת השגת היעד – מקום שני בליגה וכרטיס לאירופה. ההתאוששות המרשימה של האדומים מתבטאת בצבירת 19 נקודות בשבעת המחזורים האחרונים, ובהתבססות במקום השני.

מעבר להתאוששות וליישור הגיבנת, יש לשחקנים של ברק בכר חוב קטן לאוהדים – ניצחון על מכבי תל אביב במחזור הבא, במה שמסתמן כמשחק ההכתרה הרשמית של האלופה הטרייה. מי שירצה בוודאי לפצות את הקהל האדום הוא מרואן קבהא, שאיבוד כדור שלו במפגש האחרון בין שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי הוביל לספיגת השער הראשון בהפסד 3:0 אז. "אני לא חושב על הטעות מהמשחק ההוא, אלא מסתכל קדימה", אמר קבהא לאחר המשחק, "נתכונן למשחק נגד מכבי בצורה הכי טובה כדי שנגיע מוכנים, ובעזרת השם ננצח".

מאז ההפסד ההוא שיפר הקשר שהגיע ממאריבור את יכולתו, והוא אחד הבאנקרים בהרכב של ברק בכר. הסלאלום שעשה אתמול מרואן, שהוביל לכיבוש השער השני מרגלי בן שהר, הציג את כישוריו הטכניים של הקשר ההורס. "כשהיינו בפיגור האמנו שאנחנו יכולים להפוך את התוצאה, וגם אחרי שהחמצנו פנדל לא הורדנו את הרגל מהגז", אמר קבהא, שפירגן ליריבה העיקשת: "כל הכבוד לבני יהודה שנתנה פייט אחרי ששיחקה ביום רביעי והעפילה לגמר הגביע".

קבהא.
קבהא. "לא חושב על הטעות נגד מכבי תל אביב" (דני מרון)

מי שאולי יסיים את העונה עם תואר מבין הבאר שבעים הוא בן שהר, שטיפס לראשות טבלת מלך השערים בזכות הצמד שכבש נגד בני יהודה אתמול. במאזנו של שהר 14 שערי ליגה, כאשר בטבלת המבקיעים הבאר שבעית הוא מדורג במקום השמיני עם 66 כיבושים בפחות מארבע עונות. שהר מרוחק שני שערים מן המקום השביעי שבו מדורג אליהו עופר האגדי (68 שערים). עם מעט יותר ריכוז יכול היה מספר 14 של באר שבע לכבוש את ה-15 שלו העונה, אילמלא החטיא מן הנקודה הלבנה. כמו לפני כל משחק מתפרסם שמו של הפנדליסט ושמו של שהר הופיע בראש הרשימה. אגב, שהר התלונן בסיום המשחק על רגישות בשריר האחורי, כשבקבוצה מעריכים שהוא יהיה כשיר ליום שני הבא.

מי ששיתופו במשחק מול מכבי מוטל בספק הוא מיגל ויטור, שסובל מפגיעה בשריר הארבע-ראשי. מי שייעדר בוודאות מההתמודדות הוא קווין טאפוקו בשל צבירת צהובים.

בקבוצה החמיאו לחנן ממן על הבישול המסוגנן לשהר, והבינו לליבו כשלא הסתיר את מורת רוחו מהחלפתו במחצית השנייה ונראה ממלמל לעצמו כמה מילים בדרכו לספסל. במקרה קודם שבו הוחלף ממן הוא ביטא את אכזבתו בבעיטה בבקבוק פלסטיק.

ממן חוגג עם שהר. לא הסתיר את אכזבתו בחילוף (דני מרון)
ממן חוגג עם שהר. לא הסתיר את אכזבתו בחילוף (דני מרון)

במועדון מתכוונים לאפשר לג'ון אוגו להיפרד בצורה נאותה מהקהל, והוא צפוי לקבל דקות משחק באחת ההזדמנויות הקרובות. אוגו, שלא נכלל בסגל למשחק אתמול ואף לא נראה ביציע, זכה במהלך המשחק לקריאות עידוד מהאוהדים. "אני מבין את הקהל. אוגו תרם למועדון ונמצא את הדרך להיפרד ממנו בצורה מכובדת", אמר המאמן ברק בכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי