אכזבה במכבי נתניה: "אולי ההפסד הזה ייתן לנו את הכאפה"

שחקני נתניה מאוכזבים אחרי ההפסד
שחקני נתניה מאוכזבים אחרי ההפסד | דני מרון

תבוסה שנייה של היהלומים למכבי ת"א. דראפיץ' שניסה לדרבן ("נראה אם נצליח להגיע לאירופה דרך הליגה"): "אף פעם לא משחקים על תוצאה". אלקסלסי צפוי להאריך את חוזהו. הקבוצה תעמוד לבית הדין עקב התפרעות אוהדים

(גודל טקסט)
אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (ראשון) 4:1 למכבי תל אביב, שהיה המשחק השלישי של הקבוצה בפלייאוף העליון ללא ניצחון והתבוסה השנייה ברציפות לאלופה בליגה.


"זה מאכזב כי במחצית הראשונה שיחקנו מצוין, אבל במחצית השנייה פשוט איבדנו כיוון והם היו הרבה יותר טובים. נכון שהתפרקנו בסוף, אבל אי אפשר להגיד שהתוצאה לא משקפת, כי הם היו צריכים להבקיע אפילו עוד כמה שערים במחצית השנייה", אמרו שחקנים במועדון. "מצד שני, אולי זה מה שייתן לנו את הכאפה ויעיר אותנו לקראת המשחקים האחרונים של העונה וגמר הגביע".


גם המאמן סלובודאן דראפיץ', הודה בסיום שאולי טעה בכך שניסה ללחוץ את שחקני מכבי תל אביב בחצי המגרש שלהם: "רצינו ללחוץ, חשבתי שאם נחטוף כדורים בחלק הראשון של המגרש, זה יעזור, כנראה שטעיתי. אני לא חושב שהייתה לנו ירידת מתח. אנחנו אף פעם לא משחקים על תוצאה ועל מיקום אלא על כדורגל חיובי, לפעמים זה טוב ולפעמים זה רע. שאתה לא עושה דברים נכון מול מכבי אתה משלם ביוקר".



הודה בטעות. סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה (דני מרון)


עוד לפני, ניסה דראפיץ' לדרבן את שחקניו, דבר שלא כל כך צלח: "בואו נראה כמה אנחנו בוגרים בראש ומצליחים להגיע לאירופה דרך הליגה, עוד לפני משחק הגביע בכלל. בואו נהיה בוגרים ונעשה עוד צעד".


לצד ההפסד, בקבוצה החמיאו לשוער דני עמוס, שמנע תבוסה גדולה יותר עם סדרת הצלות. כפי שפרסמנו כאן לראשונה, בנתניה החליטו להציע לעמוס להמשיך, כאשר טרם הוגשה לשוער הצעה רשמית, אך אחת כזאת צפויה להגיע. מי שצפוי להבטיח את עתידו במועדון הוא השוער השני גולן אלקסלסי. לשוער, חוזה עד תום העונה הבאה, אך לאחרונה הוא סיכם על חוזה חדש, אשר צפוי להיחתם היום.


בעניין אחר, בקבוצה עדיין מחכים לפגישה בה ייקבעו סידורי הישיבה בגמר גביע המדינה וכמו כן גם ההחלטה מי תיחשב כקבוצה הביתית. לקראת המשחק הבא, הבלם טים הויבך, שנשמר ולא סוכן במשחק אמש, צפוי לחזור לסגל, כאשר דודי תירם, ירצה בשבוע הבא מול מכבי חיפה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. מי שייעדר מהמשחק מול הפועל חדרה בעוד שני מחזורים, הוא החלוץ פאטוס בצ'יראי, שקיבל את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו.



לא ישחק נגד הפועל חדרה עקב צהוב תשיעי. פאטוס בצ'יראי (דני מרון)



עוד במכבי נתניה: תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי נתניה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים בחצי גמר הגביע נגד הפועל חדרה. בכתב התביעה נכתב: "עם עליית השחקנים לכר הדשא בתחילת המשחק, נדלקו שתי אבוקות ביציע המזרחי שאכלס את אוהדי מכבי נתניה. בדקה ה-63 נזרקה מצית מהיציע המזרחי לכיוון עוזר השופט עידן ברנשטיין".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי