ניסו אביטן: "כמו שאני בודק אופציות כך גם המועדון"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

לאחר הניצחון על מכבי חיפה, מאמן הפועל חדרה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "אמרו עלינו שנהיה הבדיחה של הפלייאוף העליון". על עתידו: "אם קבוצה תפנה אליי ותאמין בי, אז יכול להיות שיהיה שידוך"

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל חדרה התאוששה מההדחה בחצי גמר הגביע והשיגה את הניצחון הראשון שלה בפלייאוף העליון עם 1:3 מרשים על מכבי חיפה בסמי עופר, המאמן ניסו אביטן התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס גם לדיבורים סביב עתידו: "אני ואורן גולן מתנהלים בשקיפות מלאה. הוא אמר לי שייפגש עם מאמנים אחרים וזה בסדר גמור, כמו שאני בודק דברים כך גם המועדון".

הניצחון על מכבי חיפה: "זה היה לא פשוט בכלל, למען ההגינות, גם מכבי חיפה הגיעה להזדמנויות לא רעות אבל אוסטין אג'ידה היה ביום אדיר וזה הלך לכיוון שלנו. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שכל הזמן דיברו עלינו כאילו שאנחנו נהיה הבדיחה של הפלייאוף העליון, והיה חשוב לנו להראות שאנחנו נותנים פייט".

ההדחה בחצי גמר הגביע: אני חושב שלא היינו טובים בכלל, יותר מדי התרגשות, יותר מדי שחקנים שהיו הרבה מתחת ליכולת הרגילה שלהם והיו ביום בינוני ומטה. מכבי נתניה ניצחה בצדק".


"חשבו שנהיה הבדיחה של הפלייאוף העליון" (אודי ציטיאט)

ההתאוששות של חדרה אחרי ההפסד הכואב בגביע: "מסתבר שהטוטו כן פראיירים, אם לא היו מוצאים אותנו מהטופס במשחק מול מכבי חיפה הם היו מרוויחים כסף גדול. אנחנו כל הזמן עם התחושה שכולם מספידים אותנו, אבל יש לנו רצון להוכיח כל הזמן. לבוא ולבטל ככה קבוצת כדורגל שעושה דברים נהדרים במהלך כל העונה זה קצת מאכזב, אך אנו כבר רגילים לזה".

העתיד שלו: "אני אומר דברים ברורים, יש לי חוזה בהפועל חדרה ולא הודעתי שאני עוזב. קיבלתי מספר הצעות ומותר לי לבדוק אותן ולשבת עם הסוכן שלי, יש לי סעיף שחרור. טוב לי בחדרה, אני צריך לקבל החלטה עקרונית אם אני צריך להמשיך עוד עונה, או לעבור לאתגר הבא."

האם חדרה תוכל לשחזר את ההישגים גם בעונה הבאה: "ביקשתי להבין מה יהיה התקציב בעונה הבאה ומה היעדים. התקציב אמור לגדול ולכן אני חושב שזה יהיה אפשרי לעמוד במטרות".


"אני וארן גולן מתנהלים בשקיפות מלאה" (אודי ציטיאט)

פנייה אפשרית מבית"ר ירושלים: "אני לא מדבר כרגע על פניות מקבוצות אחרות. אם קבוצה תפנה אליי ואחשוב שאני יכול לעמוד באתגר, והקבוצה תאמין ביכולות שלי ותתן לי את האפשרות לעבוד אז יכול להיות שיהיה שידוך. אם הדברים האלה לא יתקיימו, אעדיף להישאר בהפועל חדרה שזה מועדון שבו אני הסמכות המקצועית ואני יכול להמשיך ולהתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי