מחמאות לשביט על ניצחון בכורה, חשש מפציעת גאדיר

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | מאור אלקסלסי

בבני סכנין מרוצים מההופעה ב-1:2 באשדוד ומביעים אופטימיות זהירה באשר לסיכויי ההישרדות, על אף ההבנה כי הם קלושים: "אולי עוד יקרה לנו נס", אמרו במועדון

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מזה חודשיים שלא טעמו בבני סכנין את טעם הניצחון, שהגיע אתמול (שבת) במשחק החוץ מול מועדון ספורט אשדוד, 1:2 בקרב בין שתי האחרונות בטבלה שהותיר לאלדד שביט ושחקניו סיכוי לשרוד, גם אם קטן.

למרות הניצחון, לא נרשמה חגיגה בחדר ההלבשה של סכנין מכיוון שבמועדון ישנה שסיכויי ההישרדות נמוכים ושרק תוצאות דרמטיות במיוחד בין קבוצות הפלייאוף התחתון ישאירו אותה בליגה הבכירה כמעט כנגד כל הסיכויים: "אולי עוד יקרה לנו נס העונה. נמשיך לחלום כל עוד יש לנו סיכוי וגם אם נרד אז נעשה זאת כמו גברים ובצורה ספורטיבית", אמרו במועדון.

בקבוצה החמיאו להכנת המשחק של המאמן אלדד שביט, שעבורו זאת היה ניצחון ראשון בבוגרים העונה. כידוע, שביט אימן בתחילת העונה בהפועל מרמורק שלא הצליחה לנצח תחתיו אף משחק בליגה הלאומית. "שביט הגיע מוכן למשחק וידע לעשות שינויים גם כאשר אשדוד נותרה בעשרה שחקנים", אמרו במועדון. מי שעוד זכה לשבחים היו השוער מחמוד קנדיל, שהציל את קבוצתו בשוויון, ומחמאות סחט גם הקשר ג'אבר עטאא שנכנס כמחליף וכבש אחרי תקופה ארוכה.


שביט. ניצחון ראשון העונה כמאמן בוגרים (דני מרון)

הגיעה בהרכב חסר למשחק, כאשר הבלם אלבין פנישי נפצע באחד האימונים השבוע ולא הצליח לעבור מבחן כשירות ובעיה נוספת נוצרה בחימום לפני המשחק כאשר גם החלוץ מוחמד גאדיר נפצע בחימום. בסכנין ישנו חשש גדול מהפציעה של החלוץ שהתלונן על כאבים בברכו והוא ייבדק בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי