אשדוד תועמד לדין, ג'קי בן זקן: "מישהו צריך הרי לממן אותם"

ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן | דני מרון

בעלי המועדון שבדרך לליגה הלאומית ויצא בזעם על השופט אוראל גרינפלד לאחר ההפסד לסכנין הגיב על החלטת תובע ההתאחדות: "לא מעניין אותי בית הדין. ערעור? לא אגיש, זה ממילא לא יעזור"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד אולי קופחה על ידי אוראל גרינפלד בהפסד 2:1 לסכנין בשבת, אבל זה לא מוציא אותה נקייה מהסיפור. תובע ההתאחדות ניר רשף הודיע היום (שני) על כוונתו להעמיד לדין את המועדון על התנהגות הבעלים בסיום המשחק.

כזכור, ג'קי בן זקן ניגש לגרינפלד מיד בסיום המשחק והטיח בפניו: "אפס אחד, הורדת אותנו ליגה. מודים לך מאוד". התקרית נרשמה בדו"ח המשחק וכעת תעמוד אשדוד בפני ההשלכות.

הוועדה המקצועית גיבתה אתמול את ההחלטות של גרינפלד, במה שזכה לתגובת "זו בדיחה עצובה" מצד הנהלת הקבוצה. המועדון יועמד לדין משמעתי בגין התנהלות בלתי הולמת וג'קי בן זקן יעמוד לדין בגין העלבת שופט.

בן זקן.
בן זקן. "זה היה ברור שיעמידו אותי ואת המועדון לדין" (דני מרון)

בן זקן הגיב הבוקר: "זה היה ברור שיעמידו את המועדון ואותי באופן אישי בפני וועדת משמעת, מישהו הרי צריך לממן את השכר של אנשי בית הדין, וזאת עוד סיבה לקנוס אותי באופן אישי. זה לא מעניין אותי מה יהיה בבית הדין ואין סיבה גם להגיד ערעור על החלטות השופט כי כלום לא יעזור. העונה הבאה? נמתין עוד שלושה שבועות, אין עכשיו לחץ לקבוע שום דבר. בקרוב נראה איך נפעל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי