גוטליב מאמין שיגיע לנבחרת רוסיה, האופציה על קלאודמיר מומשה

אדי גוטליב
אדי גוטליב | מאור אלקסלסי

מקורביו של בלם הפועל ת"א סיפרו שהמטרתו היא להגיע לנבחרת של צ'רצ'סוב דרך הגעה לליגה המקומית, כאשר שתי קבוצות מעוניינות בשחקן. הברזילאי בן ה-34 ימשיך בשורות האדומים גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מתכוננים למשחק בשבת באצטדיון רמת גן נגד הפועל רעננה ופועלים במקביל בהכנות לעונה הבאה. ראשי המועדון מימשו בימים האחרונים את האופציה על הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה שימשיך גם בעונה הבאה במתחם חודורוב וציינו כי הברזילאי הצדיק את האמון המקצועי בו והפך מאז שהגיע לאחד השחקנים המשפיעים מקצועית בקבוצה.

בקבוצה ממתינים להתפתחויות בנושא הבלם אדי גוטליב בו מגלה עניין קבוצת אופה הרוסית ומועדון נוסף מהלך שיתפוס תאוצה בסיום העונה. גוטליב שואף לעזוב את הפועל תל אביב והשאיפה שלו בשנים האחרונות הוא לעבור לרוסיה. 

מקורביו של גוטליב סיפרו כי החלום שלו הוא להגיע דרך הליגה הרוסית לנבחרת הלאומית של רוסיה והוא מאמין כי יצליח במשימה אם המהלך ימומש. הבלם שיחק אמנם בנבחרת הצעירה של ישראל ואף שותף באליפות אירופה עד גיל 21 שהתרחשה בישראל, אך לפי חוקי פיפ"א ניתן לייצג מדינה אחרת כל עוד לא נצברה הופעה רשמית בנבחרת הבוגרת. בהפועל תל אביב ציינו כי הם מאמינים שגוטליב וסוכנו יקדמו בקרוב את מהלך המכירה לרוסיה.


לאחר חצי עונה מוצלחת באדום, מומשה האופציה על קלאודמיר (דני מרון)

כפי שפורסם כאן לראשונה, המגן הימני עידן כהן אינו מתאמן בימים האחרונים וקיים חשש לבקע. השחקן שזוכה למנוחה יעבור בשבוע הבא בדיקה שאחריה יוחלט על המשך הטיפול ואם הוא לא ישחק עד סיום העונה. עידן כהן אמור להמריא בסיום העונה למשך 10 ימי התרשמות בליגת האמריקאית אצל מוליכת המערב ב-MLS לוס אנג'לס FC.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי