מלול בראיון: "גדלתי במכבי ת"א, מרגיש בן בית בהפועל חיפה"

דור מלול
דור מלול | אודי ציטיאט

עתידו ("היו לי הצעות, אבל אני רוצה להישאר"), נבחרת ישראל ("שחקנים מנסים להגיע דרך התקשורת, זו לא הדרך"), מימר ("הקארמה הייתה נגדנו"), סילבס ("חזר לנו החיוך"). וגם: עזיבת פלקושצ'נקו ומעצרו של תמאש

(גודל טקסט)

לאחר שהפועל חיפה ניצחון את בני סכנין בדוחא והבטיחה רשמית עונה נוספת בליגת העל, המגן דור מלול דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לתקופה הפחות מוצלחת תחת שרון מימר, רשמיו מהמאמן החדש חיים סילבס, סיכוייו להגיע לנבחרת ישראל ועתידו.

עתידו: "גדלתי במכבי תל אביב ושיחקתי שם, אבל אני חתום בהפועל חיפה, מרגיש בן בית פה וכמובן שאני רוצה להישאר. זו העונה הרביעית שלי בקבוצה, היו לי הצעות, אבל בחרתי להישאר".

נבחרת ישראל: "האם אני מצפה להיות בסגל בזימון הקרוב? אני שומע על הרבה שחקנים שמנסים להגיע דרך התקשורת, אני פחות בעניין הזה וזו האמת. המאמנים מסתכלים יותר על המגרשים ופחות בתקשורת. זו לא הדרך להגיע לנבחרת ישראל, לפחות לא לדעתי. אני מאמין שאני אהיה שם, אין לי ספק ביכולות שלי וצריך שתהיה לנו תקופה טובה יותר גם מבחינה קבוצתית וזה ישליך גם עליי באופן אישי. אם אני אגיד שמגיע לי להיות חלק מהסגל יותר מאשר בשנה שעברה אז אני אשקר, אבל כל הקבוצה הייתה בעונה פחות טובה וזה בא לידי ביטוי גם אצלי".


רוצה להישאר בהפועל חיפה. דור מלול (אריאל שלום)

המשחק במחזור הקרוב נגד מכבי פתח תקווה שנמצאת בסכנת ירידה: "כפכפים? אנחנו נגיעעם נעלי כדורגל. אני מסכם שמד הלחץ ירד, הרי נקלענו למערבולת של חודשיים לא טובים ולקח לנו זמן לצאת מזה. אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו להימנע מלחצים מיותרים בזמן הנכון, היינו יכולים להיות בקלחת הזו עם מכבי פתח תקווה וקריית שמונה שהסתבכו מעל ומעבר".

על התקופה הפחות טובה תחת שרון מימר: "אני אגיד לכם את האמת, קשה לי לשים את האצבע על משהו מסוים שהיינו יכולים לעשות אחרת ולא עשינו. דבר הוביל לדבר. זה התחיל במשחק נגד אשדוד שהפסדנו להם בבית, זה היה אחד המשחק הכי נוראיים שלנו ולא הצלחנו לצאת מזה. מאז נקלענו לרצף אירועים שלילי שגרר אותנו ולא הצלחנו להשיג את התוצאות. הקארמה הייתה נגדנו".

האם עזיבת פלקושצ'נקו ומעצרו של תמאש השפיעו על הקבוצה: "זה לא קשור לדעתי, אולי רק מעט. אני לא מאמין שזה מה ששבר את שרון. עזיבתו היא תוצר של הדברים שקרו אחרי זה, בלי קשר לשחקן כזה או אחר. הייתה אווירה לא טובה בקבוצה ושרון בחר לעשות מעשה וזה ייאמר לזכותו. לא אמרתי שתמאש לא חסר, אבל אי אפשר לתלות את כל ההפסדים בשחקן כזה או אחר. לא בגבריאל ולא במקסים שעזב. קבוצה בריאה צריכה למצוא מחליף, יש לנו שחקנים טובים והגיעו שחקנים, אבל לא הצלחנו להביא את מה שאנחנו צריכים להביא למגרש".


"אי אפשר לתלות את כל ההפסדים בשחקן כזה או אחר" (יוני אריאלי)

על חיים סילבס: "האמת שהוא עושה רושם מאוד חיובי והיה אפשר גם לראות את זה במשחק נגד סכנין. הוא עבד איתנו בעיקר מבחינה מנטלית, החזיר לנו את החיוך ואת הביטחון העצמי. היינו בדאון רציני במשך תקופה ארוכה, אכלנו סטירות כל שבוע מחדש וזה היה חסר לנו, הוא העיר אותנו וחזרנו למוטב. אני מקווה שנמשיך כך ונעבוד הרבה יותר גם על הנושא המקצועי.

העונה הבאה: "אני חושב שאת קפיצת המדאגה כבר עשינו. זה פספוס שלא הגענו לפלייאוף העליון העונה, הצטערנו על זה מאוד ולקח לנו זמן להתרגל לפלייאוף התחתון, אבל אנחנו שואפים לדברים טובים ורוצים להמשיך לעבוד לפי הקו שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי