איציק ניסנוב: "סבלנו העונה, נשמע את רפואה ונגיד את דעתנו"

רמזי ספורי, אדי גוטליב
רמזי ספורי, אדי גוטליב | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב הביסה 0:3 את בני סכנין והבטיחה את הישארותה, אלפי האוהדים ביציע קראו בשמו של המאמן קובי רפואה. הבעלים הבהיר: "יש כוונה להמשיך יחד איתו ועם רומן". המאמן הודה: "המתח הורגש באימונים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הבטיחה עונה נוספת בליגת העל לאחר 0:3 ביתי קליל על היורדת ללאומית בני סכנין, ניצחון ששחרר המון לחץ בקבוצה מול 4600 אוהדים ביציעים. להפועל תל אביב נותר עוד משחק אחד נגד מכבי פתח תקווה, אולם במועדון מספרים כי יתייחסו למשחק בשיא הרצינות לאור הרצון להיות הוגנים וספורטיביים עם כל קבוצות התחתית, הרי שהמלאבסים עדיין בעיצומו של מאבק מול מ.ס אשדוד על הירידה.

בסיום המשחק, כשהפועל תל אביב ירדה מכר הדשא למנהרת השחקנים, קראו אוהדי הקבוצה לעבר המאמן קובי רפואה "תישאר, תישאר", זאת על רקע המתיחות שנוצרה בין בעלי המועדון למאמן בשינויים המקצועיים המתוכננים כבר בקיץ לאחר החלטת הבעלים להפוך את עוזר המאמן דן רומן – איתו קיים נתק מול המאמן – לאיש המרכזי בקביעת הסגל. לאחר המשחק טען איציק ניסנוב, מבעלי המועדון: "סבלנו העונה וזה הסתיים כשנותרנו בליגת העל. ההכנות לעונה הבאה יפתחו מיד לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקווה ואין כוונה לעסוק בכלום כדי שלא להפריע לשחקנים להתכונן בשיא המוכנות למשחק".


הבטיחו את ההישארות, אבל יגיעו ברצינות למפגש נגד פ"ת (אודי ציטיאט)

כשנשאל ניסבוב על קידומו הצפוי של דן רומן והפגישה המתוכננת עם רפואה, השיב: "בשבוע הבא תהיה פגישת עבודה ראשונה לעונה הבאה עם קובי רפואה. נשמע מה הוא אומר ונשמיע לו את מה שאנחנו חושבים כדי לצאת לדרך. לדן רומן יש חוזה לעונה הבאה והוא ימשיך בתפקידו. הרצון הוא לצאת לדרך חדשה עליה נחליט יחד". יצוין כי ביום שישי נכחו הבעלים איציק ושרון ניסנוב יחד עם דן רומן במשחק פליאוף של ליגה א' בין מכבי הרצליה נגד הכוח ר"ג ועקבו אחרי שחקנים מושאלים של הפועל תל אביב בשתי הקבוצות.

מאז החלטת בעלי המועדון על השינוי בו יהיו האחים איציק ושרון ניסנוב אלו שיקבעו את כול נושא הרכש, מורגש במתחם חודורוב המתח הלא בריא מקצועית בין המאמן לבעלים. הפרשה הפכה לשיחות ותהיות בחדר ההלבשה והורגש באימונים. המאמן קובי רפואה אמר על כך: "רציתי לעשות הפרדה בנושא המדובר באימונים, כי הרגשנו את זה. זה הצליח רק במשחק נגד בני סכנין ולא במשחקים הקודמים. יש לי תוכנית עבודה מעמיקה, אותה אני מתכוון להציג לאיציק ושרון ניסנוב כשנפגש מיד בסיום העונה. נשמע את מה שיש להם להגיד ואומר את דברי, אך זו פגישה שתהיה בכבוד הדדי".


רפואה. זוכה לתמיכת האוהדים (אודי ציטיאט)

מאחורי הקלעים כבר יש תוכנית מגרה בנושא הרכש. בקבוצה ממתינים להתפתחויות בנושא המשך דרכו של אדי גוטליב, כמו גם של אוראל דגני. אם אחד מדגני או גוטליב יעזוב, סומן הבלם עידו לוי מהפועל רעננה כמועמד. בימים הקרובים תתקיים פגישה נוספת עם הקשר הברזילאי קאיו אלבס לאחר שהתגלו פערים כספיים גדולים בין הצדדים.

בנושא חזרת מוטי ברשצקי ממכבי נתניה, הבהירו בהפועל תל אביב: "יש לנתניה אופציה לרכוש את ברשצקי ב-600 אלף שקלים. לא נתפשר כלל ומבחינת הפועל תל אביב אנחנו רוצים את ברשצקי חזרה במועדון ". את הקבוצה יעזוב נריוס ואלסקיס וחוזה חדש יוצע לשחר הירש.


הירש. יזכה להצעה להאריך את חוזהו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי