שביט לשחקני סכנין: "העונה תסתיים רק אחרי קריית שמונה"

אלדד שביט
אלדד שביט | דני מרון

אווירת ייאוש בקבוצה לאחר הירידה, השחקנים חושבים על עתידם אך המאמן דרש: "תשמרו על ספורטיביות גם במחזור האחרון". חלאיילה וגאדיר ייעדרו. במועדון ממתינים לתשובות מהעירייה, עותמאן יישאר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ירדה רשמית לליגה הלאומית כבר ביום שבת לאחר שהפסידה 3:0 להפועל תל אביב, אך לקבוצה כאמור נותר משחק אחרון העונה כשתארח את עירוני קריית שמונה ביום ראשון. בקרב השחקנים כבר ישנה אווירה של ייאוש וכל אחד מהם כבר חושב על עתידו לעונה הבאה, אך המאמן אלדד שביט מנסה לשמור על ספורטיביות גם במשחק האחרון של העונה.

"העונה תסתיים רק אחרי קריית שמונה ואנחנו צריכים לשמור על ספורטיביות גם במחזור האחרון", אמר שביט לשחקנים והוסיף: "המשחק הזה גם עבור הקריירה האישית של כל אחד מכם". מבחינה מקצועית הקבוצה תחסר את הקשר חאלד חלאיילה והחלוץ מוחמד גאדיר שכלל לא מתאמנים ואילו הבלם סארי פלאח שנעדר מול הפועל תל אביב חזר לאימוני הקבוצה.

מעבר לכך בהנהלה כלל לא החלו בהכנות לקראת העונה הבאה וממתינים לתשובות מהעירייה לגבי תמיכתה בקבוצה. כזכור, בשנים האחרונות סכנין לא זכתה לתמיכה כספית עירונית. בהנהלת הקבוצה ציינו גם כי טרם נערכו שיחות עם השחקנים לגבי העונה ושכל שחקן שירצה להישאר יצטרך להתפשר בהתאם לתקציב החדש שיהיה לקבוצה בליגה השנייה. הבלם מרון גנטוס והקשר אייהב גנאיים צפויים להישאר בקבוצה לצדם של עלי עותמאן וחאלד חלאיילה.


עלי עותמאן. יישאר במועדון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי