איביץ': "אני עדיין לא מרוצה מכל השינויים שעשיתי העונה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת עיתונאים לקראת נתניה: "סוגיית הפצועים היתה אחת הבעיות הגדולות של המועדון בעונות הקודמות. ההפסד לבני יהודה? נלמד להיות מרוכזים עד הסיום". מיכה, עטר, שוינפלד ואצילי ייעדרו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (שבת) את מכבי נתניה במשחק הבית האחרון העונה, לפני שתסיים את עונת האליפות במשחקי חוץ נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע. בסיום המשחק יניפו הצהובים את צלחת האליפות ה–23 מול אלפי אוהדיה, וביום שלאחר מכן בראשון ייערכו חגיגות האליפות בפארק בראשון לציון.

במכבי תל אביב רוצים להתנתק מההפסד 2:3 לבני יהודה ולשוב ליכולת הטובה כבר נגד נתניה. מצד שני, הקבוצה סובלת ממכת פציעות ארוכה מלבד אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' המושבתים כבר חודשים ארוכים. מהמשחק נגד מכבי נתניה ייעדרו הפצועים דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר וארון שוינפלד. מסתמן שאל בין הקורות יחזור פרדראג ראיקוביץ' על חשבונו של דניאל טננבאום.

בסביבת המועדון אמרו: "ההפסד לבני יהודה שייך לעבר, לא רוצים להגיע לחגיגה ביום ראשון עם הפסד נוסף נגד קבוצה חזקה כמו מכבי נתניה".

מיכה ועטר. לא יחזרו לשחק בבית העונה (דני מרון)
מיכה ועטר. לא יחזרו לשחק בבית העונה (דני מרון)

נכון לעכשיו לא יושרו ההדורים בנושא החוזה החדש והמקוצץ שקיבל אלירן עטר. גם אלי דסה לא השיב להצעה של המועדון לחתום על חוזה חדש ארוך טווח.

המאמן ולדימיר איביץ' דיבר הבוקר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "מכבי נתניה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, והם הראו את זה כל השנה. הם משחקים כדורגל התקפי, כדורגל אטרקטיבי. זה לא יהיה קל נגד קבוצה כמו נתניה, יש להם צוות מקצועי טוב והרבה שחקנים טובים. הם גם עלו לגמר הגביע ועל זה מגיע להם כל הכבוד".

"יהיה משחק קשה", הוסיף איביץ, "גם במשחק האחרון נגדם היה קשה למרות שניצחנו 1:4. אנחנו נשחק כדי לנצח וננסה להיות מרוכזים מההתחלה עד הסוף. צריך לחשוב חיובי כדי לנצח".

איביץ'.
איביץ'. "צריך לחשוב חיובי כדי לנצח" (דני מרון)

המסקנות מההפסד לבני יהודה: "זה יהיה המשחק הראשון אחרי ההפסד, אבל אנחנו נתכונן כמו בכל שבוע. נלמד מהטעויות ונדע שאם אתה חושב שסיימת לפני שהמשחק נגמר אתה טועה. אנחנו חייבים לשמור על ריכוז עד השריקה".

מכת הפציעות: "אנחנו בסוף העונה, יש לנו שני שחקנים עם פציעות לתקופה ארוכה, ויש את מיכה שלא ברור לכמה זמן הוא פצוע. כל השאר פצועים באופן קל ויחזרו מהר".

"בתחילת העונה המטרה שלי היתה לשנות משהו, ואני לא מרוצה עם מה שהשתנה עד עכשיו מהבחינה הזו. אנחנו נעשה הכל כדי להשתפר, כי זאת היתה אחת הבעיות הגדולות של הקבוצה בעונות הקודמות. אנחנו בדרך הנכונה, כי מכבי ת"א זה המועדון הכי גדול בארץ, ואנחנו צריכים את האנשים הכי טובים בתחום. אני בטוח שאנחנו בדרך הנכונה לשפר את זה".

ראיקוביץ'. צפוי לפתוח במקום טננבאום (דני מרון)
ראיקוביץ'. צפוי לפתוח במקום טננבאום (דני מרון)

ההתלבטות בעמדת השוער: "אני אחליט לפני המשחק בין ראיקוביץ' לטננבאום. חוץ מהפצועים כולם יכולים לשחק, ואני אחליט מחר".

חגיגות האליפות הראשונה שלו כמאמן: "בוודאי שזה משהו מיוחד, זו פעם ראשונה בקריירה שלי בקבוצה בוגרת. אני מאמין שהרגעים האלה שייכים יותר לשחקנים, כי הם עובדים קשים וכשמועדון מצליח ההצלחה היא של השחקנים. אבל עד אז יש לנו 90 דקות של משחק ואנחנו רוצים לחזור לנצח ולהתרכז בניצחון במשחק".

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל (אלי דסה), ז'איר אמאדור (שרן ייני), איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, יונתן כהן, איתי שכטר, צ'יקו אופואדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי