ירדן שועה חזר להתאמן בשורות מכבי חיפה, יהיה בסגל נגד חדרה

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ שהושעה לאחר תקרית החולצה בסיום המשחק נגד באר שבע ערך שיחה עם בלבול ויעמוד לרשותו ביום שני: "היה ונשאר שחקן מוכשר". מאבוקה הפצוע בספק, במועדון מעריכים כי שון וייסמן יחתום בקרוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה היום (שישי) לאימונים לאחר יום חופש, בו זכו השחקנים לכבוד יום העצמאות. הקבוצה תגביר את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל חדרה ביום שני, כשהיא יודעת שניצחון בו יכול להבטיח כמעט סופית את הכרטיס המיוחל לאירופה בעונה הבאה. מי שחזר להתאמן עם הקבוצה הוא החלוץ ירדן שועה, שהושעה ליומיים לאחר שזרק את החולצה בסיום הניצחון על הפועל באר שבע.

במועדון החליטו כי הפרשה סביב החלוץ הסתיימה, ומעריכים כי השיחה הארוכה עם המאמן מרקו בלבול ומספר שיחות עם ג'ובאני רוסו יביאו לשינוי גישה אצל השחקן. "שועה היה ונשאר שחקן מוכשר והוא ימשיך לתרום למכבי חיפה", אמרו במועדון. החלוץ צפוי לחזור לסגל הקבוצה למשחק הקרוב, כמו גם הבלם אטיין ריינן והקפטן נטע לביא שהיו מורחקים.


וייסמן. יחתום על חוזה חדש? (דני מרון)

מי שנמצא בספק למשחק הוא המגן ארנסט מאבוקה, שנפצע נגד באר שבע. רז מאיר יפתח במקומו כמגן ימני. בינתיים במועדון רוצים עוד מגנים ימניים מוכשרים, וכפי שפורסם לראשונה בספורט1 המגן היהודי צרפתי ג'רמי מזרחי נחת למבחנים. מזרחי גדל בקבוצת הנוער של מארסיי והעונה שיחק בסיון משווייץ.

בנוסף, הירוקים מקווים להשלים בקרוב את השיחות מול החלוץ שון וייסמן שהצטיין במשחק האחרון בו כבש צמד שערים. מאמן הקבוצה מרקו בלבול כבר הביע את רצונו להשאיר את השחקן והנהלת הקבוצה אף הציעה לשחקן חוזה משודרג לשלוש שנים. בכרמל אמרו הבוקר: "אנחנו מקווים שוייסמן יחתום על חוזה חדש ויתרום לנו בשנים הקרובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי