אבי לזון: "גיא יעלה אותנו ליגה". צפו באוהדים הזועמים תוקפים את רכבו

עומר גולן, אבי לוזון
עומר גולן, אבי לוזון | bola studio

כ-40 אוהדים המתינו לרפואה ותקפו אותו על כך שהפועל ת"א התאמצה, יו"ר מכבי פ"ת ספג קללות ונאלץ לעזוב את האצטדיון בליווי מאבטחים: "בית"ר עשתה לבניון חגיגה, אני לא יכול לומר שהיא והפועל חיפה התאבדו"

(גודל טקסט)
אחרי שבע שנים בליגת העל ובניגוד לכל התחזיות, מכבי פתח תקווה ירדה הערב (ראשון) לליגה הלאומית אחרי הפסד ביתי 2:0 להפועל תל אביב.  נקודה הייתה מספיקה לקבוצה של לוזון לשרוד, אבל הירש (16) וגנדה (92) כבשו עבור החבורה של רפואה, שנתנה את הכל במשחק שלא קבע עבורה דבר והוכיחה ספורטיביות.


בסיום המשחק מאות אוהדי מכבי פתח תקווה פרקו את התסכול עם צרור קללות לעבר משפחת לוזון. בהמשך כ-40 מהם המתינו למאמן הפועל תל אביב קובי רפואה ותקפו אותו על כך שקבוצתו התאמצה לטענתם יתר על המידה. בנוסף, האוהדים המתינו ביציאה גם לאבי לוזון וצעקו: "לא רוצים את לוזון במכבי", "אבי לוזון מת", הפריעו לרכבו לצאת מהאצטדיון ויושב הראש נאלץ לעזוב את המגרש בליווי אבטחה. מי שצפוי להיקנס הוא המאמן גיא לוזון, שסירב לדבר עם התקשורת ונשאר דקות ארוכות סגור בחדרו.


אבי לוזון המאוכזב סיכם: "אני מרגיש עצב, לא חלמנו בחלומות הכי גרועים שלנו שנרד ליגה כי זה היה תלוי בנו ומראש ידענו שתיקו היה מספיק לנו בשביל לשרוד. הפועל תל אביב סחטה ניצחון פה, התאבדה ומגיע לה כל הכבוד – אבל אני רק שואל למה אני לא יכול להגיד כל הכבוד להפועל חיפה ולבית"ר ירושלים, שעשתה חגיגה ליוסי בניון במשחק שקבע עבור אחרים. איך יכול להיות, שמישהו יסביר לי, שאשדוד ניצחה חמש פעמים בשישה מחזורים? אם למישהו יש תשובה לזה, אני אברך אותו".


על גיא לוזון: "כשהוא בא לכאן סיכמתי איתו שהוא יאמן שנה וחצי והוא לא ילך לשום מקום. הוא יעבוד כאן בהתנדבות אם צריך, הכל בסדר. קודם כל גיא הוא אוהד מכבי פתח תקווה והוא משפחה שלי והוא כואב את המצב יותר מכולם. הוא לא רצה לאמן פה כי הוא פחד שנרד ליגה ואני לא האמנתי שזה יקרה. הוא השיג 18 נקודות אחרי 15 מחזורים, הכפיל את כמות הנקודות ובכל מצב נורמלי זה מזמן היה צריך להספיק להישארות".



שחקני מכבי פתח תקווה המומים לאחר ירידת הליגה (דני מרון)


על כך שלא היה VAR: "זה לא מעניין אותי, אני לא חושב שהמערכת הייתה צריכה להיכנס במחזור האחרון אלא בתחילת הפלייאוף. התחננתי שזה יקרה, לא רצו ואז פתאום במחזור האחרון אמרו שיביאו. למה לא אמרו את זה במחצית השנייה של המשחק האחרון? איזה שטויות".


לוזון הוסיף והתייחס לתחושות: "לא הרגשנו כלום ולא מעניין אותי מה כולם מרגישים, אלא רק אני והקבוצה שלי. אני מרגיש מצוין כי אני אעלה ליגה בעוד עשרה חודשים והעתיד של הקבוצה הזו ורוד. גיא לוזון יאמן את מכבי פתח תקווה גם בליגה הלאומית והוא זה שיעלה אותה חזרה לליגת העל. מחלקת הנוער שלנו היא הכי טובה בארץ, זכינו באליפות ואולי ייצא מזה מתוק כי כל הילדים האלה ישתלבו בליגה הלאומית בעונה הבאה".


על עזיבת מנור סולומון ויוסי בניון: "יוסי לא רצה להישאר במכבי פתח תקווה, הוא תכנן לפרוש בבית"ר ירושלים והיה קרע בינו לבין המאמן. היו לי שתי אפשרויות והעדפתי לשחרר את יוסי ולא את המאמן. לגבי מנור, כשאתה מקבל הצעה כזו – אתה חייב לתת לו ללכת עבור עתידו ואני לא מצטער על זה אפילו לרגע אחד".



 אבי לוזון לצד עומר גולון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי