רשמית: אביטן חתם לשנתיים בהפועל ת"א במקום רפואה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

מי שסיים את דרכו בחדרה עקב פגישתו עם האחים ניסנוב מונה במקום המאמן שקיבל מכתב הפיטורים, כבר ביקש לצרף שניים מכוכביו בעונה האחרונה - מתיאוס ולוסיו. גם מאור בוזגלו על הכוונת

(גודל טקסט)
פחות מ-24 שעות לאחר פיטוריו של קובי רפואה, הפועל תל אביב מצאה מאמן חדש. ניסו אביטן, שפוטר מהפועל חדרה בעקבות פגישתו עם הבעלים שרון ואיציק ניסנוב היום בצהריים אצל פרקליט המועדון משה בן דת, חתם רשמית למשך שנתיים וירוויח 12 אלף יורו לחודש נטו. אגב, הסיכום מול אביטן היה לפני שהעבירו האדומים מכתב פיטורין רשמי לקובי רפואה, שיחליט בימים הקרובים יחד עם פרקליטו, שלמעשה היה מי שקיבל את המכתב, כיצד לפעול בנושא הפיצויים.


ובחזרה לאביטן. אמנם לפי החלטת האחים ניסנוב הם יהיו אלה שיהיו אחראים על בניית הקבוצה וקבלת החלטות מקצועיות הנוגעות לסגל השחקנים, אך כמובן שהכוונה היא למלא את בקשות המאמן ככל המתאפשר והוא כבר ביקש לנסות לצרף את בלם הפועל חדרה דויד מתיאוס, מלך שערי חדרה לוסיו וכן את הקשר מאור בוזגלו, שמסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים. אביטן יוצג במסיבת עיתונאים כבר מחר בשעה 13:00.




חתם בהפועל תל אביב. ניסו אביטן (דני מרון)


דן רומן, שהיה עוזרו של קובי רפואה, יהיה הסקאוט הראשי של המועדון ועוזר המאמן החדש. רומן יהיה זה שיחליט איזה שחקנים ישוחררו מהמועדון. שחקנים בקבוצה טוענים כי רפואה היה ראוי להמשיך במועדון, אבל הכתובת הייתה על הקיר שבועות ארוכים ולכן לא הופתעו ממה שקרה. יש לציין שהפסקת עבודתו של קובי רפואה לא תואמה עם שני הבעלים הנוספים מאיר תושב המיוצג על ידי בועז תושב ומול זאב גרינברג, והשניים הופתעו מהמהלך של האחים ניסנוב. יש גם לציין כי השניים לא קשורים לחלק המקצועי שהוא נחלתם של האחים ניסנוב.
 

עוד בהפועל ת"א, חברת "ארקיע" תמשיך כספונסרית של הקבוצה גם במהלך השנתיים הבאות. מהחברה נמסר: "אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה המוצלח ימשיך לנסוק יחד עם חזרתה של הפועל לביתה ההיסטורי, אצטדיון בלומפילד. אנחנו שמחים על מערכת היחסים עם הפועל ת"א. הבעלים זאב גרינברג הוסיף: "אני שמח שהשותפה העסקית שלנו מביעה מחדש את אמונה במועדון, זה לא מובן מאליו. אני מצפה לראות את החיבור ממריא למחוזות גבוהים. השמיים הם הגבול".


 


חברת ארקיע תמשיך כספונסרית של המועדון (צילום: הפועל תל אביב, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי