שינויים שוב על הפרק: בבני יהודה נערכים לעונה הבאה

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | עדי אבישי

מחזיקת הגביע תיפגש עם מורי במטרה להציע לו הארכת חוזה, עזוז יחתום רשמית וגם בלטקסה שמושאל ממכבי ת"א צפוי להמשיך, אבל שחקנים רבים וביניהם חזיזה, ג'אן, סורו, קוויאר, קונסטנטין וסילבסטר מתנדנדים או יעזבו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

שחקני מחזיקת הגביע בני יהודה, קיבלו גם היום (שישי) חופש מאימונים, אחרי שחגגו ללא הפסקה את הזכייה בתואר. אמש התאספו כל השחקנים לחגוג את יום הולדתו של מאוויס צ'יבוטה וגם שם, מן הסתם, נראו כולם במצב רוח מרומם ביותר. כפי שפרסמנו, בימים אלה ראשי המועדון נמצאים במגעים עם גורמים בעירייה כדי לתאם כבר בשבוע הקרוב את החגיגות הרשמיות וההפנינג לאוהדים לכבוד הזכייה בגביע.

המשמעות היא שרק מחר תערוך הקבוצה אימון ראשון מאז הגמר, לקראת משחק הליגה שיערך ביום ראשון נגד מכבי נתניה (20:20, ישיר בספורט1). הקפטן איציק עזוז, שנפצע בברכו במשחק הגמר, יעבור השבוע צילום MRI לאבחון חומרת הפציעה ובכל מקרה כבר לא ישוב לשחק העונה. בלי קשר לפציעה, עזוז יחתום בתחילת השבוע על הארכת חוזהו בקבוצה לעונה נוספת, אחרי שכל הפרטים כבר סוכמו. הקשר איסמעילה סורו, שנפצע והוחלף בגמר, גם כן לא כשיר למשחק בנתניה. עם זאת, במועדון מצפים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר בשני המשחקים שנותרו,  לצד ההבנה כי אחרי הזכייה בגביע והחגיגות הגדולות צפויה להיות ירידת מתח בקרב השחקנים, בטח נגד נתניה שמאוכזבת מההפסד בגמר ונלחמת כעת על הכרטיס לאירופה דרך הליגה.

ועוד במועדון, בבני יהודה נערכים כעת למתיחת פנים לא קטנה בכל הנוגע לסגל השחקנים בעונה הבאה. מי שיעזבו בוודאות הם מאוויס צ'יבוטה שחתם בלודוגורץ, יאקוב סילבסטר שמסיים חוזה ולא יקבל הצעה להאריכו וכן המגן שי קונסטנטין, שמבוקש בבית"ר ירושלים, אך מחזיק במספר הצעות נוספות. דן מורי, שנבחר לשחקן המצטיין בגמר הגביע, טרם קיבל הצעה להאריך את חוזהו, אולם נציגיו צפויים להיפגש בקרוב עם ראשי בני יהודה כדי לדון על חוזה חדש.


דן מורי ברגע הזכייה. תיערך פגישה בקרוב (דני מרון)

דולב חזיזה ואיסמעילה סורו מחזיקים אמנם בחוזים לעונה הבאה, אך עשויים לעזוב, בהתאם להצעות שיקבלו ראשי הקבוצה תמורתם. מכבי חיפה והפועל באר שבע כבר הביעו עניין בחזיזה, אולם עד כה לא התקבלה שום הצעה רשמית עבור הקשר שהצטיין העונה. בנוגע לחזיזה, בבני יהודה לא פסלו לאחרונה עסקה משולבת עם מכבי חיפה, שתכלול סכום כסף ובנוסף העברת שחקנים מחיפה לשכונה, כאשר שמו של מוחמד עוואד עלה על הפרק. יובל אשכנזי מחזיק בחוזה וימשיך בקבוצה.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא דור ג'אן, כובש שער השוויון היקר בגמר הגביע. ג'אן שכבש העונה 11 שערים בכל המסגרות, למרות שמיעט לקבל הזדמנויות, עשוי לבקש לעזוב לקבוצה אחרת במטרה לקבל דקות משחק רבות יותר. שחקן נוסף שמתנדנד לגבי העונה הבאה הוא הבלם קרלוס קוויאר, שרוצה להמשיך עונה נוספת, אך בצוות המקצועי טרם התקבלה החלטה סופית אם להאריך את חוזהו.


ג'אן. מעוניין בדקות משמעותיות יותר בעונה הבאה (אלוני מור)

מי שעשוי להמשיך במועדון הוא המגן מתן בלטקסה, שהושאל העונה ממכבי תל אביב, אך לא נמצא בתכניות המקצועיות של הצהובים לקראת העונה הבאה. בבני יהודה כבר בדקו לאחרונה את עלות רכישת כרטיסו של המגן, שהיה טוב מאוד העונה והשתלב היטב במערך חמשת שחקני ההגנה של יוסי אבוקסיס. עמית זנטי שהושאל ממכבי חיפה ועמית ביטון שהושאל מהפועל באר שבע, חוזרים אוטומטית לקבוצותיהם בסיום העונה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מי שנמצא חזק על הכוונת של בני יהודה לקראת העונה הבאה הוא הבלם טל כחילה שמסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי