אצילי נותח בהצלחה בגרמניה, פגישה נוספת תיערך עם נציגי עטר

עומר אצילי
עומר אצילי | דני מרון

הקשר עבר ניתוח לתיקון בקע מפשעתי ועם חזרתו ארצה צפוי להתחיל בהליך שיקום של מספר שבועות. במכבי ת"א לא מתכוונים לממש את האופציה בחוזהו של החלוץ, אבל הצדדים ינסו להגיע לסיכום על חוזה חדש לפני ה-31.5

(גודל טקסט)
היום (חמישי) בשעות הבוקר עבר קשר מכבי תל אביב עומר אצילי בהצלחה ניתוח לתיקון בקע מפשעתי אצל ד"ר אולריקה מושאוויק במרפאתה במינכן. הקשר התאושש מהניתוח ועם חזרתו ארצה צפוי להתחיל בהליך שיקום של מספר שבועות ויהיה כשיר למשחקי מוקדמות ליגת האלופות בחודש יולי. 



מבחינה מקצועית המאמן, ולדימיר איביץ', אפשר אתמול (לאנשי התקשורת לראשונה העונה להיות נוכחים לאורך כול האימון שהעביר בקריית שלום, שלושה ימים לפני המשחק האחרון לעונה שייערך באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע – שבאופן סמלי יינעל את העונה ויאפשר לאלופה היוצאת מבירת הנגב להעביר את תואר האליפות לתל אביב. המאמן הסרבי ששיתף אתמול חמישה שחקני נוער באימון החליט גם לאפשר לקפטן שרן ייני חופשה מוקדמת מאימונים לקראת משימת נבחרת ישראל, כך שייני לא יהיה בסגל במשחק נגד הפועל באר שבע בו אמורים לפתוח שלושת הבלמים איתן טיבי, ז'איר אמאדור ושחר פיבן.



לעומתם, אלירן עטר שאמור לפתוח בשבת בהרכב היה אתמול מהבולטים באימון. בסביבת המועדון מספרים שההחלטה נכון לאתמול היא שלא לממש את האופציה לעונה הבאה הקיימת בחוזהו, כך שבמכבי ת"א מקווים שעטר יקבל את החוזה החדש שהוצע לו, שכידוע נמוך יותר כספית לעומת החוזה הנוכחי. מסתמן כי תתקיים פגישה נוספת בין הצדדים עד למועד סיום החוזה ב-31 במאי, כשהמאמן איביץ' כבר הודיע כי הוא רוצה את החלוץ לעונה הבאה.



עטר. חוזהו מסתיים בעוד שמונה ימים (דני מרון)


גם איתן טיבי אמור להשיב למכבי תל אביב על ההצעה החדשה להמשך החוזה, כשגם במקרה שלו האופציה לא תמומש והצעה חדשה מופחתת כספית כבר הועברה לשחקן. בנוסף במכבי תל אביב ממתינים למגן הימני אלי דסה ומקווים שהמשחק נגד הפועל באר שבע לא יהיה האחרון שלו בקבוצה.


כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בשבת גם לא ישחק השוער פרדראג ראיקוביץ' המחזיק בחוזה לעונה נוספת, אולם אמור לעזוב בקרוב רשמית ובמקומו צפוי לנחות השוער היווני של אולימפיאקוס אנדראס יאניוטיס.



טיבי וראיקוביץ'. הבלם עשוי להמשיך גם בעונה הבאה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי