מסתמן: אורי גוטמן ימונה למאמנה של הפועל חדרה

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

עוזר מאמן בני יהודה צפוי לקבל את ההזדמנות ולחתום כמחליפו של אביטן: "נקווה שימשיך את רצף ההצלחות", אמר גורם בהנהלה לאחר שנערכה פגישה גם עם מימר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

קברניטי הפועל חדרה צפויים לקבל ביממה הקרובה החלטה לגבי מינוי המאמן החדש. אתמול (רביעי) נפגשו אנשי חדרה עם המאמנים שרון מימר ואורי גוטמן ואחד מהשניים יהיה מחליפו של ניסו אביטן, שעבר להפועל תל אביב.

במועדון התרשמו מהשניים, ציינו כי מדובר בשני מאמנים מסוגים שונים ונראה כי הנטייה – כך על פי חלק מאנשי חדרה – היא להחתים את עוזר מאמן בני יהודה. "מדובר בשני מאמנים מצוינים וגם בשני אנשים שמאוד הרשימו אותנו, נקבל החלטה בקרוב", אמר אחד מחברי ההנהלה שהוסיף, "נקווה שגוטמן ימשיך את רצף ההצלחות מבני יהודה".

אגב, במהלך הפגישה עם שני המאמנים עברו ראשי הקבוצה עם השניים על שחקני הסגל כדי לשמוע את דעתם בכל הצורך בחיזוק ולשמחתם גוטמן ומימר היו שבעי רצון והביעו עניין בהשארת רובו הסגל מהעונה שעברה. בכל מקרה, בחדרה ציינו כי המאמן שצפוי להתמנות ייפגש בתחילה עם עוזר המאמן רון קלר כדי לבדוק את העבודה המשותפת של שניהם.


מי מהם יישאר בחדרה, תחת גוטמן או מימר? (מאור אלקסלסי)

בינתיים, הקבוצה חזרה לאימונים לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה, שיהיה המשחק האחרון העונה. קלר לא מתכוון לבצע שינויים משמעותיים מההפסד מול באר שבע, כאשר חביב אוחיון יעמוד בין הקורות ואודווה, לוסיו וגנון צפויים לקבל הזדמנות בהתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי