רפואה יגיש תביעה לבוררות של ההתאחדות נגד הפועל ת"א

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

המאמן המפוטר שלא דובר איתו על החוזה בו הוא מחזיק מתכנן לנקוט בצעדים משפטיים. במועדון מתרכזים בעיקר ברכש, וממתינים לתשובות בעניינם של ספורי, עידן כהן ואדי גוטליב. מאור בוזגלו וחן עזרא על הכוונת

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שלחה לפני כשבועיים מכתב פיטורים למאמן קובי רפואה, הישר לפרקליטו עו"ד רועי רוזן, מכתב בו לא נאמר דבר על החוזה בו מחזיק המאמן לעונה הבאה או על כוונות לעמוד בהסכם.

קובי רפואה שהה מספר ימים בוורשה בירת פולין ושב השבוע לישראל. נכון לעכשיו נושא החוזה והתשלום למאמן לא נמצא על המדף לעונה הבאה, והבקשה מהפועל תל אביב היא לקבל תשובות בנושא העמידה בתנאי החוזה לקראת חודש יוני. עו"ד רוזן ימתין למשך פרק זמן של שבועיים-שלושה לתשובות, כשהכוונה היא להגיש תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בדרישה לשלם לקובי רפואה את חוזהו העומד על 530 אלף שקל ותנאים נלווים בהם החזקת רכב.

בהפועל תל אביב ממתינים לסיום העונה הרשמית מחר (שבת) כדי לדון בנושא שחקני רכש זרים וישראלים. בקבוצה ממתינים לראות את ההתנהלות של הקשר רמזי ספורי, הנכנס לעונה האחרונה בחוזהו, וההחלטה שלו לחתום על חוזה חדש ארוך טווח או שיפעיל את סעיף היציאה שלו. בראש רשימת הקניות של האדומים נמצאים מאור בוזגלו וחן עזרא, שלא ימשיכו בבית"ר ירושלים והפועל באר שבע בהתאמה.

רפואה. נושא העונה הבאה לא על הפרק (אודי ציטיאט)
רפואה. נושא העונה הבאה לא על הפרק (אודי ציטיאט)

בנושא עמדת המגן הימני, אם עידן כהן שיצא למבחנים בלוס אנג'לס בליגה האמריקאית יעזוב, הכוונה היא להציב את אוראל דגני בעמדת המגן הימני ולנסות לצרף את בלם הפועל חדרה דויד מתיאוס לצדו של אדי גוטליב שעדין לא הוגשה עליו הצעה מרוסיה או בלגיה. עוד מטרה היא לקדם השנה את הבלם הצעיר רז שלמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי