גוזלן ורוצ'ט ברשימות של הפועל כפר סבא לעונה הבאה

עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט
עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט | מאור אלקסלסי

הצוות המקצועי של הקבוצה מהשרון, מעוניין לשמור על השלד שעלה ליגה ומימש את האופציה על ברקמן. בקרוב ייערכו שיחות עם שחקנים נוספים שסיימו חוזה. על פי הערכה השיפוץ של אצטדיון לויטה יעלה 10 מיליון ש"ח

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל צפויה לחגוג בקרוב עלייה לליגת ובמועדון החלו בהכנות ראשוניות לעונה הבאה. המאמן אופיר חיים אומנם טס לחופשה פרטית לארצות הברית אבל נמצא בקשר רציף עם ראשי המועדון לגבי התוכניות המקצועיות.

בקבוצה רוצים להתבסס על השלד שעלה ליגה ומימשו אופציה על הבלם יבגני ברקמן שישחק עם הקבוצה בליגה הראשונה. בקרוב ייערכו שיחות עם שחקנים נוספים שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה אך מבוקשים בקבוצה כמו השוער איתמר ישראלי, הבלם טל מכלוף, הקשרים קווין ריינשטיין והקפטן עומר פדידה.

מעבר לכך נודע כי גם הקשר של הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט והחלוץ שובל גוזלן שנמצא תחת חוזה במכבי נתניה אבל הושאל העונה לפראלמיני מקפריסין. מעבר לכך צפוי חיים להוסיף איש מקצוע נוסף לצוות המקצועי לעונה הבאה.


נמצא עדיין תחת חוזה במכבי נתניה. שובל גוזלן (דני מרון)

במקביל ראשי הקבוצה ממשיכים בשיחות עם מנהלת ועיריית כפר סבא מתוך רצון להשמיש את האצטדיון לליגת העל. על פי ההערכה נראה כי השיפוץ יעלה כעשרה מיליון שקלים ובעיריית כפר סבא יקבלו החלטה אם לעמוד במשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי