מכבי חיפה עשויה להציע לבני יהודה: זנטי תמורת חזיזה

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

הירוקים התרשמו מהקשר ובוחנים אפשרות לפנות בנושא לאברמוב, שמצדו ידרוש גם סכום כספי בנוסף לצירוף לאלתר של השחקן שהושאל לקבוצתו בינואר. שביעות רצון מזימונו של ויסמן לנבחרת ישראל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אומנם סיימה במקום השני ברגע האחרון של העונה, אבל במועדון מבינים שאין להם ברירה אלא לחזק את הקבוצה באופן משמעותי לקראת העונה הבאה, הן בשחקנים ישראלים והן בזרים איכותיים. כצעד ראשון ולאור ההבנה שיהיה קשה להנחית את אחד הישראלים הבכירים, בקבוצה מחפשים ישראלים צעירים בעלי פוטנציאל ומי שסומן בשלב זה הוא קשר בני יהודה, דולב חזיזה.

חזיזה מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבני יהודה והפועל באר שבע כבר הביעה את התעניינותה בשחקן, אלא שבכרמל ינסו להגיע לסיכום מול ברק אברמוב, אחרי שהצדדים, כידוע, בינואר האחרון כבר ביצעו את אחת העסקאות הגדולות של השנה בישראל, כאשר ירדן שועה, אז מלך שערי הליגה, עבר למכבי חיפה.

לספורט1 נודע שבמכבי חיפה שוקלים להציע לבני יהודה טרייד עבור חזיזה, כך שאת הדרך ההפוכה יעשה עמית זנטי, הקשר שהושאל לאחרונה לבני יהודה, שלא נמצא בתוכניות של בלבול על אף שזומן לפתיחת האימונים בשל היותו תחת חוזה בקבוצה. מקורבים לעסקה סיפרו כי בעלי בני יהודה ברק אברמוב יבקש סכום כסף נוסף מעבר להגעתו של זנטי. "צפויה פגישה בקרוב ואז נהיה חכמים יותר", אמרו במכבי חיפה.


זנטי. ימשיך ללבוש כתום? (מאור אלקסלסי)

גם בחלק האחורי מחפשים בחיפה בלם גם בעקבות שחרורו של אטיין ריינן ולאחרונה הוצע לקבוצה הבלם הצרפתי ואנסן סאסו בן ה-28, ששיחק בעונה האחרונה בליגה הפורטוגלית בקבוצת בלנשש והיה שם אחד משחקניה הבולטים. בעברו היה שייך בין השאר לנאנט הצרפתית כששיחקה בליגה השנייה ושיחק בשפילד וונסדיי כשהייתה בצ'מפיונשיפ האנגלית.

בינתיים בקבוצה הביעו שביעות רצון מזימונו של החלוץ שון וייסמן לנבחרת ישראל ואמרו: "שון נמצא בכושר מצוין בחודשיים האחרונים וראוי להיות חלק מהנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי