נתניה בודקת אופציה לצרף את מוגרבי, שיעלה 600,000 ש"ח

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

לאחר ההחלטה שלא לממש את סעיף הרכישה של מוטי ברשצקי, במועדון רוצים לצרף את שחקנה של בני סכנין באותו הסכום בדיוק. הקשר היה מועמד כבר בעונה שעברה אך לבסוף לא הגיע. מוחמד זבידאת ייפגש עם ראשי המועדון

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים בהכנות לקראת העונה החדשה, כאשר בקבוצה מעוניינים לפחות לשחזר את העונה האחרונה שהסתיימה עם מקום בפלייאוף העליון, וכמובן העפלה לגמר הגביע שם הפסידה לבני יהודה.

אתמול החליטו במועדון שלא לממש את האופציה לרכישת מוטי ברשצקי מהפועל תל אביב בתמורה ל-600,000 שקלים. לאורך התקופה האחרונה, רצו בצוות המקצועי שהקשר ימשיך בקבוצה לעונה נוספת, אך בנתניה החליטו שהמחיר גבוה עבורם. במועדון יעקבו אם ההאדומים יחליטו להתפשר על מחירו עם פתיחת האימונים.

עם ובלי קשר, בנתניה עלה על הפרק צירופו של הקשר פיראס מוגרבי, כאשר בקבוצה יודעים שתג המחיר שהציבה בני סכנין עבורו הוא 600,000 שקלים, בדיוק אותו סכום שבקבוצה סירבו לשלם על ברשצקי. כבר בקיץ שעבר, היה מועמד מוגרבי לקבוצה מעיר היהלומים, אך המו"מ בין הצדדים לא הסתדר והקשר נשאר בבני סכנין, כשבמהלך העונה סבל מפציעה ממנה הוא מחלים בימים אלה. יש לציין שהקשר מבוקש גם בקבוצות אחרות ביניהן בהפועל תל אביב, הפועל חדרה והפועל חיפה. בינתיים, המגן מוחמד זבידאת שהאופציה עליו מומשה בשבוע שעבר צפוי להיפגש בקרוב עם ראשי המועדון.


פיראס מוגרבי. על הכוונת של מכבי נתניה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי