הרכש הרביעי של אביטן: מייקל אולהה חתם לארבע שנים בהפועל ת"א

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

מאמן האדומים צפה ביותר מ-100 חלוצים ובסופו של דבר בחר בניגרי. "הוא הולך להיות השחקן הכי טוב בליגת העל", הצהירו בחודורוב. הפציץ 32 שערים ב-42 הופעות במדי סונג לאם מהליגה הראשונה בווייטנאם

(גודל טקסט)

רכש רביעי להפועל תל אביב. מייקל אולהה (22) חתם היום (שלישי) לארבע שנים במועדון ויחזק את ההתקפה של המאמן ניסו אביטן. החלוץ הגיע מקבוצת סונג לאם מהליגה הראשונה בווייטנאם במדיה כבש במסגרת הליגה 16 שערים בשלוש עונות.


אביטן, כך על פי גורמים בהפועל תל אביב, היה האיש שדחף להחתים את אלוהה. "ניסו צפה ביותר מ-100 חלוצים והתלהב ממייקל. הוא אמנם הגיע לארץ מליגה חלשה, אבל הוא הולך להיות החלוץ הטוב ביותר בליגת העל", הצהירו בחודרוב.


בתוך כך, אריק ינקו ואחמד עאבד אינם נמצאים בתוכניות של אביטן והשנים לא ייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים שייערך באמצע חודש יולי בפולין. אם השוער ושחקן ההתקפה לא יצליחו למצוא קבוצה, הם צפויים להישאר בארץ ולהתאמן במתחם חודרוב בנפרד מחבריהם לקבוצה כאשר עאבד, לו חוזה בגובה 180,000 דולר לעונה, אינו מתכוון לוותר על שכרו.



מי שעתידו עדיין אינו ברור הוא עידן כהן, שסיים עשרה ימי מבחנים בלוס אנג'לס FC מליגת ה-MLS והתבקש להמתין להחלטה של ראשי הקבוצה. המגן, שמחזיק באזרחות אמריקאית, מתכנן לשוב בינתיים לאימוני הפועל תל אביב. במקביל, במועדון ממתינים בנוגע לאוראל דגני, שמחזיק בהצעה מבית"ר ירושלים. אם הקפטן יעזוב, טל כחילה עשוי להחליפו.


בהפועל תל אביב ממתינים לשובו של אביטן מחופשה פרטית בארצות הברית בסוף השבוע הקרוב. האדומים כידוע צירפו כבר את אור אינברום, עלי כנאנה יואב ג'ראפי וכאמור את אולהה כאשר המטרה של המאמן החדש היא להשלים את בניית הסגל עד פתיחת האימונים.



אולהה. רכש רביעי להפועל תל אביב (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי