רכש שני להפועל כפ"ס: מחמוד יוסף חתם לשלוש עונות

מחמוד יוסף
מחמוד יוסף | הפועל כפר סבא

הקשר שהצטיין בליגה הפלסטינית וזכה להישגים מרשימים הצטרף לסגל של חיים, הקשר דן עזריה האריך את חוזהו ופגישה צפויה בקרוב גם עם אלמוג אוחיון. סעיף בחוזהו של פטר אוניקאצ'י קובע כי שכרו יוכפל אם יישאר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

עם חזרתו של המאמן אופיר חיים מחופשה בחו"ל, בהפועל כפר סבא ממשיכים במלאכת בניית הסגל לעונה הקרוב ומנהלים מגעים עם מספר שחקנים מהעונה שעברה לגבי הישארותם בסגל גם בליגת העל.

אחד מהם הוא הקשר דן עזריה, שבישל את שער הניצחון הדרמטי במשחק העלייה מול הפועל עפולה וחתם הערב (שלישי) לשלוש שנים נוספות. "אני שמח להישאר בקבוצה ומודה על האמון שהמועדון נותן בי. כפר סבא בית חם ואעשה הכל כדי לסייע לקבוצה בליגת העל". בנוסף, במועדון עדיין נמצאים במו"מ עם הקשר קווין רוטנשטיין לגבי המשך דרכו במועדון כשפגישה בהמשך השבוע צפויה גם עם הקשר אלמוג אוחיון, שצפוי להמשיך.

בינתיים, בקבוצה החתימו את שחקן הרכש השני לחלון ההעברות הנוכחי, כשהקשר מחמוד יוסף בן ה-22 הצטרף גם הוא לשלוש שנים. יוסף שיחק בשנתיים האחרונות בליגה הפלסטינית ובה כבש 27 שערים וזכה עם קבוצתו בגביע, בדרך לבחירתו לאחד מבין עשרת השחקנים הצעירים המבטיחים באסיה. "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל כפר סבא. באתי כדי להבקיע שערים ואעשה הכל כדי לסייע לקבוצה בליגת העל", מסר לאחר החתימה.

מי שעוד עשוי להצטרף הוא החלוץ ליאל סספורטס, שנמצא במגעים מתקדמים עם הקבוצה. סספורטס שיחק העונה בעירוני קרית גת מליגה א' וכבש 9 שערי ליגה וארבעה נוספים בגביע. במקביל גם נבחרת האפשרות להשאיר את החלוץ פטר אוניקאצ'י, אך מה שעשוי להקשות על הצדדים הוא סעיף בחוזהו שקובע שאם בקבוצה ירצו לממש את האופציה עליו גם לעונה הבאה, הם יצטרכו להכפיל את שכרו. אוניקאצ'י הרוויח בעונה האחרונה כ-4000 דולר לחודש ובקבוצה מהשרון ידונו עם השחקן על מתווה שונה. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי