שחר נפגש עם אביו של טוואטחה, יציע חוזה ארוך טווח

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט

בעלי מכבי חיפה החל לקדם את אפשרות השבת המגן למועדון, בקבוצה סיפרו לאחר הפגישה הראשונה בין הצדדים כי עם חזרת השחקן ממשחקי הנבחרת המגעים יואצו. אלברמן יודיע על פרישה ומסתמן שימונה לעוזרו של בלבול

(גודל טקסט)

החלוץ שון וייסמן חזר אתמול לישראל לאחר שנפצע באימוני נבחרת ישראל. על פי הודעת הנבחרת, וייסמן, ששוחרר על ידי הרופא, סובל מנקע קשה ומתיחה ברצועות הקרסול. החלוץ ייבדק כעת אצל הצוות הרפואי של מכבי חיפה וימשיך בטיפול, כאשר ההערכה כי לא מדובר בפציעה חמורה והשחקן יוכל להתחיל את אימוני פתיחת העונה עם הירוקים בעוד כשבועיים.

מנגד, לאור העובדה שהחלוץ חזר לישראל, במועדון ידרשו ממנו תשובות לגבי העונה הבאה. כפי שפרסמנו, מכבי חיפה נענתה לכל הבקשות של השחקן שצריך לקבל החלטה אם הוא יעדיף להישאר בישראל או למצות אופציה בחו"ל. "אנחנו מאמינים כי שון יישאר אצלנו", אמרו הבוקר בחיפה.

שחקן נוסף שבכרמל מצפים לראותו שוב בירוק בעונה הבאה הוא המגן טאלב טוואטחה, שהבוקר הבעלים יעקב שחר נפגש עם אביו של השחקן, חסן טוואטחה. הייתה זו פגישה ראשונה בין הצדדים והצדדים טרם הגיעו לסיכום, אולם במכבי חיפה מחכים לשובו של המגן ממשחקי הנבחרת כדי להאיץ את המו"מ ומבחינתם שבעי רצון מכך שלהבנתם השחקן הביע רצון לשוב בחוזה ארוך טווח, כפי ששחר מוכן להציע.

בינתיים, במועדון גם רוצים להשלים את בניית הצוות המקצועי, כאשר עוזר המאמן הפורטוגלי לואיס בואה מורטה הודיע אתמול לראשי המועדון כי הוא מתכוון להיענות לפנייה של אברטון האנגלית, כך שהירוקים יצטרכו למצוא עוזר מאמן חדש. מי שמועמד לתפקיד הוא הקשר גל אלברמן שצפוי להודיע מחר על פרישה ממשחק פעיל. בתחילה חשבו בחיפה להציע לאלברמן תפקיד מקצועי בכיר במחלקת הנוער, אך העזיבה של בואה מורטה שינתה את התוכניות. אגב, במועדון גם ידעו לספר כי בתקופה האחרונה התייעץ המאמן מרקו בלבול לא מעט פעמים עם אלברמן והתרשם מהידע המקצועי שלו.


לואיס בואה מורטה. יעזוב לאברטון (צילום: מכבי חיפה, האתר הרישמי)

בנושא אחר, במועדון מקווים לסיים את הסאגה סביב המנהל המקצועי במחלקת הנוער ונראה כי נוטים לקבל את דרישותיו הכספיות של הספרדי לואיס ויסנטה. כפי שפרסמנו לראשונה בחודש שעבר, ויסנטה נפגש עם המנכ"ל אסף בן דב והבעלים יעקב שחר והרשים בידע המקצועי שלו. לאחרונה גם נערכה פגישה בין המנהל המקצועי בטוברוק, בני לם, לבין ראשי חיפה, אך לבסוף החליטו בכרמל ללכת לכיוונו של הספרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי