הפועל ת"א רוצה לסגור את העברת ג'ראפי. גנדה יעזוב ללא תמורה?

ג'וזף גנדה חוגג
ג'וזף גנדה | לירון מולדובן

השוער ישוב היום מהמסע עם נבחרת ישראל, סוכנו יפגש עם בעלי מ.ס אשדוד. לאדומים נותרו ארבעה ימים למימוש האופציה על החלוץ וטרם נוצר קשר בין הצדדים. אלון מועמד להיות השוער השני. אביטן טרם החליט לגבי רייכרט

(גודל טקסט)

בהפועל ממתינים לשובו היום של השוער יואב ג'ראפי ממסע נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020, במטרה לפתור את מעברו מ-מ.ס אשדוד. כזכור, בקבוצה של ג'קי בן זקן רצו לבטל את העסקה. ג'ראפי וסוכנו דודו דהן אמורים להיפגש עם בעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן כדי למצוא פתרון להעברתו להפועל תל אביב.

המאמן ניסו אביטן צפוי להחליט בקרוב מי יהיה השוער השני של הקבוצה, כאשר המועמד המוביל הוא דודי אלון שסיים עונת השאלה מוצלחת בהפועל פתח תקווה. מועמד נוסף הוא רז רחמים ששיחק בהפועל קטמון בעונה החולפת. בינתיים, השוער אריק ינקו שלא נמצא בתוכניות והתבקש למצוא לעצמו קבוצה חדשה, מתכוון לכבד את חוזהו בעונה הבאה.  ינקו לא שותף העונה במשחקי הקבוצה בליגה  למעט משחק הפתיחה נגד הפועל חדרה.  גם החלוץ אחמד עאבד פועל באותה הדרך. לשניים הובהר כי לא תהיה להם אפשרות להיות בסגל לפתיחת העונה והם לא ייצאו למחנה האימונים ואף עלולים להידחק ליציע.

החלוץ ג'וזף גנדה שב מחופשה מחו"ל ומחכה שהמועדון ישלם לו מענק בגובה 350 אלף שקלים, תנאי למימוש האופציה עליו. נכון לעכשיו טרם נוצר קשר בין הצדדים. אם הפועל לא תשלם את המענק תוך ארבעה ימים הוא יוכל לעזוב ללא תמורה. כזכור, בחודש ינואר הפועל תל אביב דחתה פנייה של בית"ר ירושלים לרכוש את גנדה בתמורה לחצי מיליון דולר. כרגע הפועל תל אביב ועירוני קריית שמונה מחזיקות כל אחת ב-40% מכרטיסו, והחלוץ מחזיק ב-20%.


יואב ג'ראפי. האדומים רוצים לסגור את העסקה (צילום: באדיבות אתר הפועל תל אביב)

אתמול פרסמנו לראשונה על מימוש האופציה של החלוץ שחר הירש. חלוץ אחר של הקבוצה, עדן הרשקוביץ' ששיחק בעונה שעברה בהפועל רמת גן, מבקש לקבל את כרטיס השחקן שלו לאחר שהובהר לו שאינו בתוכניות לעונה הקרובה. הרשקוביץ' מתכוון לפנות לבוררות. בנוסף, המאמן ניסו אביטן לא החליט עדיין אם לצרף בהשאלה את הקשר בן רייכרט. בשבוע שעבר פרסמנו שהאדומים עשויים להחזירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי