מכבי חיפה ענתה לאוהדים: "אנחנו עובדים בשקט, בלי ספינים"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

לאחר הפוסט הזועם של ארגון "הקופים הירוקים", בו הם הביעו את אכזבתם מהתנהלות הקבוצה לקראת פתיחת העונה ("חשבנו שמשהו ישתנה, כנראה שטעינו. אכפת לכם רק מהכסף שלנו"), במועדון הגיבו: "נתחזק ונגיע מוכנים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח את עונת 2019/20 בעוד כחודש, במוקדמות הליגה האירופית, אך בזמן שעבר מסיום העונה החולפת לא נראה שהרבה התקדם במועדון הירוק. עתידו של קרים פריי לא ברור, טוואטחה – כך נראה – יישאר בפרנקפורט ואף רכש לא הגיע.

לאוהדים, נדמה, נמאס. ארגון "הקופים הירוקים" פרסם אתמול (שלישי) פוסט חריף בפייסבוק ובאינסטגרם ובו הוא מוחה על התנהלות ראשי המועדון. "האמנו שמשהו באמת ישתנה כאן", נכתב, "אחרי חצי שנה כושלת, עוד מחאות ועוד אכזבות בתחילת העונה, הראיתם אז ניצוצות. קיווינו שזה פתח לשינוי כולל".

"כנראה שטעינו. אנחנו עומדים ימים אחדים לפני פתיחת האימונים, וחודש לפני המשחק הרשמי הראשון. שוב נדמה שמכבי חיפה שלנו עסוקה במלכור את עצמה במגוון דרכים ומשקיעה בכל מיני דברים מלבד מה שבאמת חשוב. שוב נדמה שלמכבי אכפת רק מהכסף של האוהדים שלה עם אפס רצון להשקיע. וזה אחרי שדאגתם להצהיר עם סיום העונה שמכבי חיפה של העונה הבאה תהיה טובה יותר. אנחנו מודאגים מאוד".

אוהדי מכבי חיפה.
אוהדי מכבי חיפה. "הולכים אחרי הקבוצה מאהבה שלא תלויה בדבר, אך אנחנו לא עיוורים" (מאור אלקסלסי)

"אנו, אוהדי מכבי חיפה", הוסיף ארגון האוהדים הירוק, "הולכים בכל עונה אחרי הקבוצה מאהבה שלא תלויה בדבר, אך אנחנו לא עיוורים. אנחנו רוצים להזכיר שאתם מחוייבים לקהל שהכתרתם אותו כ'מצטיין של העונה', מחוייבים בכך דרך ובכל תחום. אל תקראו לנו מצטיינים, אל תתגאו בנו. זה לא מעניין אותנו. רוצים שאתם תתנו לנו סיבות להתגאות".

לאור האכזבה העולה מהפוסט החריף, הנהלת הקבוצה הגיבה לאוהדים: "מכבי חיפה עובדת בשקט, מבלי רעשי רקע, ספינים וכותרות בתקשורת. אנו נתחזק ונגיע מוכנים למשחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי