שטקוס מתקרב לב"ש, אוחנה יישאר? "עד שמליקסון יתאושש, אין לנו כישרון כמוהו"

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

כעשרים אוהדי הפועל באר שבע הגיעו לאימון הפתיחה והתמקדו בעיקר בקשר בן ה-23 שלא הגיע לבית האדום. אם הליטאי אכן יגיע לבירת הנגב, אחד הזרים יעזוב. הקבוצה סיכמה עם חברת מטרופולין על הארכת המשך החסות

(גודל טקסט)

עשרים אוהדים הגיעו אתמול (ראשון) למגרשי הבית האדום כדי לעקוב אחר הפועל באר שבע המתחדשת, ורובם המכריע התקשה לזהות את כל הפרצופים החדשים שנראו על כר הדשא. האימון התנהל באווירה רגועה, והאוהדים השתעשעו בניחושים לגבי זהות "הרכש המפוצץ" שמתבשל על הכיריים במטבחון של אלונה ברקת וברק בכר. "אנחנו צריכים גרזן באמצע במקום אוגו", אמר האוהד רוני, "ואלמוג כהן הוא אופציה טובה בשבילנו".

את עיקר תשומת הלב של הצלמים ואספני הסלפי עורר ג'ימי מרין, הרכש המסקרן מקוסטה ריקה, אבל שיחת היום הייתה היעדרותו של מיכאל אוחנה מהשטח. כפי שפורסם בלעדית בספורט1, טיסתו של הקשר יצאה ביום שישי ממקסיקו באיחור של כמה שעות וכדי לא לחלל את השבת, הוא נרשם לטיסה מאוחרת והחמיץ את אימון הפתיחה.

ברחוב הספורטיבי של העיר הדרומית חלוקות הדעות בנוגע לטאלנט המבוקש על ידי בית"ר ירושלים, יש הסבורים שאסור לוותר עליו בשום מחיר, "עד שמליקסון יתאושש בעזרת השם אין לנו כשרון כמו אוחנה במרכז המגרש", ולעומתם נשמעת הדעה ש"לא מחזיקים אף אחד בכוח".


שחקני הרכש החדשים של הפועל באר שבע יחד עם ברק בכר

אוחנה הוא תכשיט יקר. תמורת מחצית מכרטיסו שולמו בעבר הלא רחוק למועדון ספורט אשדוד יותר ממיליון יורו, בצירוף דן ביטון שהושאל לקבוצה של ג'קי בן זקן עם אופציה לרכישה. האופציה מומשה וביטון נמכר ללודוגורץ הבולגרית. בתור קבוצת האם של ביטון, באר שבע תשלשל לקופתה נתח מסוים מהסכום שהועבר לאשדוד.

חוגג רוצה שיהיה לו גם אוחנה אחד על המגרש, והוא מחפש דרכים יצירתיות לקדם את העסקה, על בסיס העקרון – שחקן ופיצוי כספי הגיוני בעד הקשר שבישל לחנן ממן את שער האליפות של באר שבע נגד מכבי תל אביב לפני שנה וחצי. עידן ורד ודוד קלטינס הוזכרו כמועמדים לעבור לבירת הנגב במסגרת הטרייד, אבל גורמים בסביבתם ציינו שהסיכויים לכך קלושים ביותר.


חוגג רוצה שיהיה לו גם אוחנה אחד על המגרש (דני מרון)

סיכויים גבוהים יותר יש דווקא למהלך שבמסגרתו אוחנה יעבור לבית"ר, והשוער ארנסטס שטקוס, שחתום אצל הירושלמים, יגיע לטרנר. בדרך להתמודדות מול אוהד לויטה על אפודת השוער ימתין שטקוס שבאר שבע תשתחרר מאחד הזרים (כנראה קווין טאפוקו שמועמד לעבור בהשאלה להפועל תל אביב), וכנראה לא יזיל דמעה אם אריאל הרוש יחתום בקבוצה אחרת.

מחר תיוודע זהות היריבה במוקדמות המפעל האירופי, ובשבוע הבא תצא הקבוצה למחנה האימונים הטרום עונתי בפולין, שם מתוכננים לה שלושה משחקי אימון. ייתכן שבמהלך המחנה ינחת שחקן זר להתרשמות.


ארנסטס שטקוס עדיין לא שיחק בבית"ר אך הוא עשוי לעזוב אותה כבר הקיץ (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, הפועל באר שבע סיכמה עם חברת מטרופולין על הארכת המשך החסות לעונה נוספת. אלונה ברקת התייחסה להמשך שיתוף הפעולה ואמרה: "אני שמחה כי שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם מטרופולין ממשיך ומבחינתנו זהו המשך טבעי לשותפות נפלאה".

ברוך ברקוביץ, מנהל אשכול הנגב של חברת מטרופולין, מסר: "אנו מברכים על הקשר החם עם המועדון. נמשיך ללוות את הקבוצה גם בעונה הקרובה ונאחל לה הצלחה רבה באתגרים העומדים בפניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי