מסתמן: איתן טיבי יעזוב את מכבי ת"א, מתקרב למכבי חיפה

איתן טיבי
איתן טיבי | אודי ציטיאט

הבלם שמשחק בקבוצה מאז 2012 וזכה בארבע אליפויות במדים הצהובים מתקרב לירוקים, באירוע ההשקה רמזו: "כנראה שאיבדנו אותו". יאניוטיס יצטרף לאימונים, אמאדור יימכר עבור כחצי מיליון יורו אם יתעקש לעזוב

(גודל טקסט)
איתן טיבי צפוי לעזוב את מכבי תל אביב בקיץ ולעבור למכבי חיפה. הבלם בן ה-31, הצטרף לקריית שלום בשנת 2012 לאחר שזכה באליפות היסטורית עם קריית שמונה. מאז הספיק לזכות עם הצהובים בארבע אליפויות, שלושה גביעי טוטו וגביע מדינה. 


ככל הנראה, הבלם שערך בקריירה 38 הופעות בנבחרת ישראל, עשוי לעבור בקרוב מאוד ליריבה מהכרמל. שמו של טיבי עלה מספר פעמים כמועמד לחזק את ההגנה של מרקו בלבול, ובשבועיים האחרונים, לאחר שחרורו של אטיין ריינן הצורך של הירוקים להתחזק, נראה שמעברו של הבלם הותיק לסמי עופר קרוב מתמיד. 


הפרטים בין הצדדים רחוקים מלהיסגר, אך טיבי מוערך מאוד ע"י הצוות המקצועי ואם יביע נכונות להצטרף, העסקה עשויה להיסגר בקרוב. במכבי תל אביב לא מתכננים לממש את האופציה על הבלם שיסיים את חוזהו בסוף החודש.




בנושא אחר, מחר תיערך הגרלת משחקי מוקדמות הסיבוב השני בליגת האלופות. ביום שלישי תפתח האלופה את האימונים וביום חמישי תמריא להולנד למחנה האימונים בן עשרה ימים. במחנה האימונים ימשיכו אורוש ניקוליץ', אייל גולסה ועומר אצילי את תהליך השיקום מהפציעות שעברו. אצילי יהיה כשיר למשחקי המוקדמות בעוד חזרתם של ניקוליץ' וגולסה תהיה איטית יותר בתקווה להכשירם לפתיחת העונה באוגוסט. רק נזכיר כי לצהובים מחנה אימונים נוסף שיחל ב-7/7 ומשחק אלוף האלופים נגד מחזיקת הגביע בני יהודה ייערך ב-20/7.


בגזרת הרכש, השוער היווני אנדראס יאניוטיס נחת בישראל וצפוי להצטרף לאימונים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשלוש שנים. השוער אמור להשתכר כ-330 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים. היווני יהיה השוער הראשון של מכבי בעונה הקרובה, במקומו של פרדראג ראיקוביץ' שאמור לעבור למועדון אחר באירופה. ראיקוביץ' צפוי להגיע למחנה האימונים בידיעה שיהיה שוער שני.


בקבוצה מאמינים כי בימים הקרובים יתברר האם הבלם ז'איר אמאדור יעבור לסראגוסה בתמורה לחצי מיליון יורו, ואם כן תחפש הקבוצה בלם זר במקומו. נכון לעכשיו אלי דסה ואיתן טיבי לא יצטרפו לאימונים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי