ארנסטס שטקוס חתם לשנתיים בהפועל באר שבע

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אתר הפועל באר שבע

הליטאי קיבל מבית"ר אור ירוק להצטרף לאלופה היוצאת ללא תמורה, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והוא צפוי להתמודד עם לויטה על המקום בהרכב. אריאל הרוש בדרך הבטוחה החוצה. ניצחון 1:2 על אשדוד במשחק אימון

(גודל טקסט)
ארנסטס שטקוס הפך הערב (חמישי) לשחקן הרכש השביעי של הפועל באר שבע הקיץ כשחתם לשנתיים בשורות האלופה היוצאת והוא צפוי להתחרות עם אוהד לויטה על אפודת השוער הראשון, כאשר מי שצפוי לשלם את המחיר הוא אריאל הרוש, שלא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בשבוע הבא.


מוקדם יותר היום עבר שטקוס בהצלחה את הבדיקות הרפואיות לאחר שקיבל מבית"ר ירושלים, במדיה אפילו לא הספיק לשחק, אור ירוק להצטרף להפועל באר שבע ללא תמורה, זאת בשל העובדה שאלי אוחנה ויוסי בניון מעריכים מאוד את איתמר ניצן ורואים בו שחקן הרכב בעונה הקרובה.


שטקוס, שירוויח 230 אלף יורו לעונה, הוא כאמור שחקן הרכש השביעי של הפועל באר שבע הקיץ לאחר שברק בכר כבר הספיק לצרף את נאור סבג, גל לוי, שון גולדברג, ג'ימי מרין, חוסה קריו ועדן שמיר.


שטקוס בן ה-34 הצטרף להפועל חיפה בקיץ 2017 ובענותו הראשון במועדון העפיל עם הקבוצה לפלייאוף העליון וזכה בגביע המדינה. העונה, כזכור, הוא חתם בחודש ינואר בבית"ר ירושלים, אליה הוא היה אמור להצטרף כעת, אולם הקבוצה מהבירה החליטה להעניק את הקרדיט לניצן והליטאי מצא את עצמו בסופו של דבר בבירת הנגב.

 


ארנסטס שטקוס לצד מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים (האתר הרשמי)


בינתיים, הפועל באר שבע קיימה הערב משחק ידידות נגד מ.ס אשדוד, בשורותיה שיחקנו בעיקר שחקנים נבחנים, וניצחה 1:2. המשחק נערך באצטדיון הי"א. שחקן הרכש החדש, חוסה אנטוניו קריו, הבקיע את שער היתרון בדקה ה-17. אשדוד השוותה מפנדל של גל אביב בדקה ה-37 לאחר שמיגל ויטור נגע ברחבה בידו. השחקן הצעיר שהצטרף מקוסטה ריקה, ראשיר פרקינס, קבע 1:2 בנגיחה בדקה ה-65.


הרכב מ.ס אשדוד : הוגו חג'ג', יצחק אספה, זוהר סזנו, עידן שטיין, רוי שפר, גל בכר, לישי ביטון, גל אביב, חמודי כנעאן, נאור עבודי, טימוטי אוקניה. כן שותפו: אריסטד מונקו, לואיס גומז וליאל כהן


הרכב הפועל באר שבע : אוהד לויטה, אור דדיה, עמית ביטון, מיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא, תומר יוספי, נאור סבג, ג'ימי מארין, אנחל קריו, נייג'ל האסלביינק. כן שותפו: איתמר שבירו, ירין אוחנה, גל לוי וראשיר פרקינס

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי