קלטינס על הפערים במו"מ: "כבר הקרבתי בעבר למען בית"ר"

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

הקשר מחזיק בהצעות מב"ש וממכבי ת"א, בסביבתו אמרו ש"ההצעה שהוגשה רחוקה מאוד מדרישותיו" והוא הבהיר: "המטרה לחתום על חוזה חדש, אבל צריך לזכור שזה חוזה משמעותי לקריירה". אוחנה הגיע לאימון: "מתרגש לחזור"

(גודל טקסט)
כפי שפרסמנו רק הבוקר (שני), קיימים פערים בין בית"ר ירושלים לדוד קלטינס ובסביבתו של השחקן טענו כי השחקן מצפה להצעה הוגנת יותר. כעת, בהודעה רשמית ולקונית שמסרה בית"ר ירושלים, היא אישרה כי נערכה פגישה במהלכה הוצע לשחקן חוזה לשלוש שנים נוספות ובנוסף נכתב כי "המועדון רואה בדוד שחקן משמעותי וחלק מהעתיד המתהווה במועדון".


במהלך הפגישה הוצעו לקלטינס סכומים רחוקים מאלה שביקש – העונה הוא הרוויח כ-130 אלף דולר ולטענת בית"ר ירושלים ההצעה שופרה בעשרות אחוזים, אך השחקן עצמו מסרב להאריך חוזה. בסביבתו סיפרו כי הוא מחזיק בהצעות מהפועל באר שבע וממכבי תל אביב. 


כזכור, הפועל באר שבע כבר הציעה לבית"ר ירושלים להעביר את קלטינס לשורותיה כחלק מעסקת מיכאל אוחנה, אך בבית"ר אמרו מוקדם יותר שעד הפגישה לא ימהרו להקשיב להצעות מקבוצות אחרות על קלטינס. בסביבת השחקן אמרו היום כי "ההצעה של בית"ר ירושלים רחוקה מאוד מהדרישות של השחקן. הוא רוצה להישאר, אבל גם להרגיש מוערך".


בהמשך ישיר לאמור לעיל, דוד קלטינס הבהיר הערב באמצעות האינסטגרם: "אל תאמינו לסכומים שכתוב שמציעים לי, הם רחוקים מהמציאות. אל תאמינו לסכומים שכתוב שאני דורש, עם עוד יותר רחוקים מהמציאות. בתור שחקן בית שמקבל את כל האהבה שאני מקבל, ברור שהמטרה הראשונה שלי היא לחתום על חוזה חדש. עם זאת, צריך לזכור שבחוזה הקודם אני כבר עשיתי את ההקרבה למען בית"ר – אני כבר בן 24 ומדובר בחוזה יותר משמעותי לקריירה"



הצעות גם מב"ש וממכבי ת"א. קלטינס (דני מרון)


שחקן שבלי ספק יהיה בבית"ר ומתרגש לחזור למדים הצהובים שחורים הוא מיכאל אוחנה, שחתם בבירה והיום הגיע לראשונה לאימון. אוחנה הנרגש סיפר: "מתרגש מאוד לחזור הביתה, מאושר להגיע לבית"ר. ברגע שהאופציה של בית"ר נפתחה בפניי, ישר ידעתי שלשם אני רוצה להגיע".


"אני אוהד בית"ר", הוסיף אוחנה, "יש הוכחות. מגיל קטן ביציע, שר את השירים. אני הייתי איפה שהאוהדים היום, ואני מקווה מאוד שהם יגיעו ויתמכו, אנחנו חייבים אותם איתנו. שיהיה בהצלחה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"מאושר להגיע לבית"ר": צפו במיכאל אוחנה רגע לפני שהוא מגיע לאימון הראשון

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי