ריינן: "מכבי חיפה זה מועדון נחמד, אך שמחתי לשוב הביתה"

אטיין ריינן
אטיין ריינן | דני מרון

לאחר עונה וחצי בכרמל, הבלם חזר לקבוצת נעוריו: "גרתי על חוף הים בישראל, האוכל היה מצוין". על כך שהמגעים בחודש ינואר לא צלחו: "זוולה הצליחה להישאר בליגה ואני הצגתי כדורגל טוב בחיפה - כך שזה יצא לטובה"

(גודל טקסט)

לאחר ששוחרר ממכבי חיפה, אטיין ריינן סגר מעגל. הבלם בן ה-32 שב לזוולה מהליגה הבכירה בהולנד, במדיה הוא החל את הקריירה ושיחק בין השניים 2005 ל-2011.

"האוכל ומזג האוויר בישראלי היו טובים מאוד", סיפר ריינן בראיון שהעניק לתקשורת ההולנדית. "גרתי ממש על חוף הים ושיחקתי במועדון מאוד נחמד. למרות שהייתי רחוק מחבריי וממשפחתי, אין לי מילה אחת רעה לומר על מכבי חיפה".

על החזרה לזוולה אמר ריינן: "אני מרגיש ששבתי הביתה ואני שמח על כך. טיילתי וצברתי חוויות, אבל כאן אני מרגיש הכי טוב. ברגע שנגמר לי החוזה בישראל, ישר חשבתי על חזרה לזוולה, וזה טבעי כי אני מכיר היטב את האנשים במועדון והם מכירים אותי".

על כך שזוולה רצתה לצרף אותו כבר בחודש ינואר האחרון: "זה היה יכול לצאת לפועל כבר בחורף, אבל בסופו של דבר המגעים לא צלחו ונשארתי במכבי חיפה. אני שמח שזוולה הצליחה להישאר בליגה הבכירה ואני הצגתי כדורגל טוב בישראל בחצי השני של העונה".

ריינן, עבורו מכבי חיפה הייתה הקבוצה הראשונה בקריירה מחוץ להולנד, הצטרף לקבוצה מהכרמל בינואר 2018 ורשם במדיה 33 הופעות במסגרת ליגת העל.


שב הביתה. אטיין ריינן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי