צ'יזיק: "בוזגלו עשה טעות קשה, הוא לא צריך לנהל מו"מ"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר התייחס ב-103FM לסיטואציה מול הקשר שרוצה לחזור, אך סירב להצעה: "אם הוא יגיע למשרדו של שחר ויגיד שהוא מסכים, אולי זה יעזור". וגם: צירוף ליגיונר ומחאת האוהדים נגד הבעלים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה כבר נמצאת בעיצומו של מחנה אימונים, משחקיה בסיבות המוקדמות הראשון בליגה האירופית מול מורה הסלובנית מתקרבים בצעדי ענק, אבל למרות זאת לא כל כך שקט במועדון בימים האחרונים. במקביל למו"מ עם מאור בוזגלו, בשבועות האחרונים גם מוחים ארגוני אוהדים נגד הבעלים יעקב שחר, מחאה שהבוקר הגיעה לשיאה כאשר בשלטי חוצות ראה הבעלים את דרישתם שימכור את המועדון.

מי שהתייחס לאירועים הללו הוא המנכ"ל לשעבר של מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק שהתראיין הערב בתכנית הספורט ב-103FM ותחילה התייחס למו"מ עם מאור בוזגלו: "אני מתעלם מנושא האבא, אנחנו מורגלים לזה במכבי חיפה. מאור לדעתי עשה טעות קשה, כי מי שמכיר את שחר יודע שהוא הציע את מה שהציע ואני גם לא חושב שמאור צריך לקבל יותר. הוא יכול לתרום למכבי חיפה, אבל אם הוא בא ועושה מו"מ אז זו טעות קשה לדעתי. שחר צריך להתעלות ולומר 'אוקיי, זה מה שיש, תיקח או שלא'. אם מאור יגיע למשרדו של שחר בקומה ה-50 ויגיד שהוא מסכים להצעה, אולי זה יעזור".

הניסיון לצרף ליגיונרים: "אני יודע שעם אלמוג כהן לא היה שום דבר, כי מכבי נתניה זה הבית שלו. שחר לא נכנס באמצע, זו המדיניות שלו. כשהוא יודע שמתנהלים דיבורים הוא לא נכנס באמצע. זו גישה שאני מצודד בה. יש לנו בשוק הישראלי בעיה עם שחקנים ברמה גבוהה, כי אין אף אחד כזה כרגע וצריכים לנסות להיות זהירים עם הזרים שמביאים, כי גם אותם צריך לבדוק בציציות 20 אלף פעם וזה מה שאני מבין שעושים – לא רק במכבי חיפה, אלא בעוד קבוצות שלמדו את הלקח. אני לא סותם את הגולל על כך שיכול להיות כדורגל לא רע גם עם תוצרת מקומית".


בוזגלו. "אם הוא יגיע לשחר ויסכים, אולי זה יעזור" (דני מרון)


על סכומי העסקאות בכדורגל הישראלי:
"המצב שלנו יחמיר משנה לשנה, כי אנחנו לא יכולים להתמודד עם הפערים. הולכת להיות קטסטרופה, זו דאגה שאני רואה בכל אירופה, כי אי אפשר יהיה להתמודד עם הליגות באנגליה, ספרד ואיטליה. שחקנים כמו פריי ואחרים אי אפשר יהיה להביא עוד מעט, עלינו להתרגל לממדים אחרים לגמרי. אני רואה את מכבי חיפה עובדת נכון ומפיקה לקחים, היא לא רוצה לשפוך סתם כסף. טעויות העבר נלמדו".

מחאת האוהדים שהגיעה לשלטי חוצות: "רוב האוהדים של מכבי חיפה יודעים את המצב. יש אוהדים שהנשמה שלהם שרופה לגמרי, אבל הם רוצים להוציא משהו החוצה – אז בסדר, שיוציאו. בשביל שלטי חולצות לא צריך כסף גדול, אין איזה טייקון מאחורי זה. אם מישהו ייתן לשחר מחר 100 או 200 מיליון, הוא יגיד לו לא. אם מישהו יציע להשקיע 15 מיליון שקל כל שנה במשך עשור, הוא יהיה מוכן לדבר איתו. שחר מודאג מהעתיד. כולנו עושים טעויות ולפעמים נכשלים, אבל הדרך שהשנה המועדון פועל בה היא דרך נכונה".


אוהדי מכבי חיפה במחאה מול ביתו של שחר בתל אביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי