"לא בושה שיש עם מי להתייעץ, אבא האוהד הכי גדול של חדרה"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | שלומי גבאי

ההכנות ("סולומון סיכם, ערכנו מבחנים לשחקנים מליגות נמוכות"), המטרות ("הישארות בליגה"), מושאלים ("יש לנו הסכם ג'נטלמני עם מכבי חיפה"), תפקידו הראשון כמאמן ראשי ("אחריות כבדה"). אורי גוטמן בראיון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"אבא שלי הוא האוהד הכי גדול של הפועל חדרה. אם יהיו נושאים שאצטרך בהם עזרה, לא אתבייש לקחת אותה". הדובר הוא אורי גוטמן, בנו של אלי, שיעמוד על הקווים בעונת 2019/20 לראשונה כמאמן ראשי. רגע לפני שזה יקרה, הוא התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על התחושות.

אם אביו אלי גוטמן מעורב: "יש לי צוות טוב שיידע לקבל את ההחלטות הנכונות, אבל אני לא רואה בכך בושה שיש לי עם מי להתייעץ. קבלת החלטות של מאמן זה לא רק שחקן כזה או אחר, אלא גם לדעת מה להגיד ומה לעשות".

על ההכנות בהפועל חדרה: "אתמול ערכנו יום מבחנים לשחקנים מליגות נמוכות, היו כמה שחקנים שהרשימו אותנו וזימנו אותם לתחילת האימונים. מעבר לזה החתמנו את שגיא דרור וחגי גולדנברג שיכולים לתרום לנו וגם דניאל סולומון סיכם ויכול להיות שיצטרף".


"זו לא בושה שיש לי עם מי להתייעץ" (ערן לוף)

אם חדרה יכולה שוב להיות בפלייאוף העליון: "הרף הוא להישאר בליגה, אין פה שאלה בכלל. זו המטרה. אנחנו מדברים על להישאר בליגה ואם נצליח לעשות יותר, אז הלוואי. אנחנו עובדים על בניית הקבוצה ונביא אך ורק שחקנים שאנחנו שלמים עם זה שיכולים לעזור לנו".


אם הוא מהמר על שחקנים
: "לקחנו שחקן כמו שגיא דרור שעקבתי אחריו תקופה, כבש הרבה שערי בלאומית ועשה דברים יפים. אם אני יכול לומר בוודאות שהוא יצליח? אני מאמין שהוא יכול לעשות עבודה טובה. זה יום מבחנים שבאו אליו מעל 60 שחקנים ולקחתי שישה שיגיעו לאימון הראשון. אם הרווחנו שחקן או שניים, שיהיו טובים שיחקנו אותה".

מושאלים ממכבי חיפה וממכבי ת"א שעשויים להצטרף, ביניהם אבו פאני וגורפינקל: "אין הסכם חתום, אבל יש הסכם ג'נטלמני עם מכבי חיפה. בשנה שעברה חיפה ומכבי ת"א השאילו שחקנים לחדרה, הם השתדרגו והתפתחו ואני חושב שזה הסכם שטוב לשני הצדדים. הקבוצות יחזרו ממחנות האימונים ואנחנו נצטרך להתאזר בסבלנות כדי לבנות את הפאזל בצורה נכונה. נראה את מי אנחנו יכולים להתקבל ומה האפשרויות שלנו".


אבו פאני. ישוב לחדרה? (מאור אלקסלסי)

תפקידו הראשון כמאמן ראשי בליגת העל: "זו אחריות כבדה, אבל לקחתי את זה על עצמי ואני בטוח שיחד עם אורן והצוות אפשר להצליח. אנחנו עובדים קשה וגם כשהייתי בסכנין ובבני יהודה היה הרבה על הכתפיים שלי. זה לא דבר שחדש לי, אבל כמובן שהאחריות הפעם הרבה יותר גדולה".

השארת אג'ידה: "לאוסטין יש מניות רבות בשנתיים האחרונות בהפועל חדרה. נפגשנו איתו, הוא שמר על עצמו בקיץ בצורה יוצאת מן הכלל, הוא התאמן פעמיים ביום ונראה מצוין. החלטנו ללכת איתו והוא השוער שלנו".

אם הוא מחכה לשחרור שחקנים מסגלי הגדולות: "יש קבוצות עם סגלים מאוד רחבים ושחקנים איכותיים, ואם נוכל למשוך משם שחקן שייקלט טוב בהפועל חדרה אז נעשה את זה".


עונת בכורה כמאמן ראשי. אורי גוטמן (שלומי גבאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי